Search This Blog

Monday, April 2, 2012

南非之旅 - 回程

夜晚唔係瞓得咁好,加上師弟諗晚早瞓,好早就俾梳洗聲整醒。响床度爭扎咗一陣,到最後都係瞓唔番,要起身。換好衫,去食早餐,老闆娘親手煮嘅,正! 師弟早我一步,佢差不多食完,我等緊嘅時候,師弟再去食碗 Cereal, 不過唔知點解咁雞手鴨腳,攪到成枱都係...

我都未食完早餐,就已經有人嚟準備接我哋我機場 (其實係第一日嗰位導遊),比原定時間早咗半個鐘到,呢 D 咪叫服務囉! 我就好快咁完成咗個小果盤,走返入房準備行李。一切準備好,導遊同老闆娘傾咗幾句,原來老闆娘又識國泰個機司云云,似乎老闆娘識得唔少人。去機場要9個字左右,時間尚早,但搵唔到 Check-in 嘅地方,剩係見到 Self-service 嘅 Check-in Kiosk. 不過,都 Check-in 咗先,再揀埋位,師弟同我都鐘意走廊位,所以分開咗坐。跟住問人行李點寄艙,原來係响 Terminal B... 我哋响 Terminal A, 即係個導遊唔太清楚國泰响邊個 Terminal.

寄好艙,出境,師弟買手信,即係非洲嗰 D 飾物同食物。我就谷咗3日嘅傷風發作,無乜心情睇。買完咗都重有排,師弟入咗 Lounge 度,我响候機室影 Time Lapse, 師弟問我除咗影 Time Lapse, 重會做乜... 無囉! Anyway, 登機坐好,由於同嚟嗰程嘅飛機係同一型號,又係坐嗰張爛鬼凳。但完全無心情,戴上眼罩,閉目養神。飛咗上天好之後,派花生?! 乜唔係 Lunch 咩? 唔理,好快咁食完,瞓!

我諗一個鐘左右,Lunch 到,俾氣味整醒,剛剛派到我個位,要咗個咕嚕雞球飯,唔錯! 食完再瞓。一個鐘醒次,張爛鬼凳瞓唔得舒服,再俾萬惡嘅杯麵騷擾,都咁做有休息過。8個鐘後,唔太再想瞓,睇吓有乜睇,有一套嘢講 Trip Advisor D Reviewer 點樣影響 Business, 似乎 D 寫惡評嘅人唔太識得享受旅行,真係太高要求囉! 另外有位叫 Dynamo 嘅魔術師,似乎幾好睇,得兩集,都好吸引。

睇完片,飛機要降落,鼻腔感到劇痛,但耳仔無事,唔通反唔到壓? 但鼻腔點反壓㗎? 當痛到極點嘅時候,無計,就試吓好似潛水咁反,嘩! 反完壓,舒服晒! 似乎係鼻水唔知塞住咗邊度。落機之後,等行李,等咗好耐,等到師弟嗰箱 Fragile 嘅紅酒出嚟都未見到我件行李。

過多一陣,終於見到,之前個手抽壞咗,想再試吓用唔用得。都係唔得,師弟建議搵國泰整,話唔定有得賠云云。果然,整都唔整就一舊半了事。其實唔係一個好嘅解決方法,你整好咗我唔駛成袋咗手抽返屋企嘛...

搭A11, 返到信德,係返工時間,响屋企沖咗個涼瞓覺。食完飯,清返一個星期未睇嘅片,但實在太眼瞓,9點左右開始昏睡12小時到第二朝先起身。

No comments:

Popular Posts