Search This Blog

Sunday, April 1, 2012

南非之旅 - 尋找花豹

又係4點半,今晚比噚晚瞓得少,都係矇矇鬆鬆咁出發。响車上面都係合埋眼,直到,導遊停咗車,話見到有豹,成車人都醒晒。我諗,以前原始人打獵嘅心情都係大同小異。初時,因為草叢太高,大家都只係見到條尾,跟住我哋兜前兜後,隻豹一支箭咁飛出馬路,走咗去對面草叢。不過大家心滿意足,因為豹實在太難搵! 睇完豹,Big 5 (犀牛、水牛、大象、獅子、花豹)全部見過同影過相,導遊亦都兜咗幾個鐘先出 Safari.

之後大家去食早餐,原來間酒店嘅 Breakfast Buffet 已經完咗,導遊帶我哋去酒店附近嘅餐廳。我叫咗一客西多士,其中一位法藉女仕就話: "This is not French." 食物到咗之後,導遊就問呢位法藉女仕: "Which one you have more? French Fries or French Toast?"

食完早餐後,就返去 B&B, 大家大部份時間都係瞓覺。到咗 B&B, 師弟話要去買紅酒,B&B 個老闆娘話附近有個 Mall, 可以去買埋,之餘亦都買埋寄艙嘅盒。買完酒返嚟,兩位大忙人就趕住睇公司 Email, 真係去旅行都去得唔安樂。

今日係師弟生日,所以我呢位師兄要破少少費,請師弟食晚餐。間餐廳都係食西餐,但唔係 Formal 嗰隻, 都係 Finger Food (Burger, Pizza) 同 Salad. 我同師弟一樣點咗個 Chicken Burger. 見到甜品有 Cheese Cake, 當然要試一試。個 Texture OK, 但都係唔覺芝士香,有少少失望。

再返到 B&B, 師弟無耐就撻咗响床上面瞓,我就整理呢幾日嘅記憶寫 Blog 同 Pack 定第二朝回程嘅行李。

No comments:

Popular Posts