Search This Blog

Friday, October 7, 2011

洗版

話說 Facebook 有個功能係將朋友中的熱門話題 Group 埋一齊
大部份人都係 RIP
我係 Bill Gates 嘅 Fans, 但 Facebook 當咗 Bill Gates 係我個 Friend?
我呢個 Friend 重出咗個 blog post 講呢段亦敵亦友嘅關係
咁當然,Facebook 唔係萬能,講呢件事嘅,又何止12個 Friend
無咗個姓當然認唔到
中文別稱更加唔使諗
少少 typo 都認唔到,Facebook 都係流流哋
我相信呢位朋友唔係真係 Like. 係咁啱個 Title 寫得衰
離開人世,但人生片段不斷响 Facebook 輪迴
最後幅相都咁型,就算我唔係你嘅 Fans, 都覺得有少少可惜。

No comments:

Popular Posts