Search This Blog

Sunday, October 31, 2010

Best Man

友人結婚,第一次做伴郎,不過前晚唔太夠瞓,今日又要一早起身,只可以用五成狀態出現。不過,婚宴只係 Buffet Lunch, 五成夠用。證婚議式又有兄弟們用泡泡槍噴泡泡贈慶,效果唔錯! 只可惜相片欠奉,有時間嘅,就只係得呢幅。

完場,幫忙搬運婚宴物資後,去咗今日最後一日嘅頁茶 claim 一杯十送一嘅飲品,心曠神怡,體力勞累完後嘅滿足。

Friday, October 29, 2010

火中取栗 - 續集

唔知幾時開始,唔係太相信所謂嘅價值投資。可能係宏利跌得太勁,同股票談戀愛原來係一件咁危險嘅事,好彩都叫做低買,佢跌剩高峰期嘅1/3時,我都只係損失咗1/3, 低息環境,無計. 睇咗個市咁多年,原來最可靠嘅,似乎係最簡單嘅常識。

對渣打試驗咗兩次,見太高嘅時候,再睇一睇技術指標,再高價出售。其實唔係有心放曬,只係佔個組合比例唔細,做少少風險管理,唔係跌嗰陣其實都幾係嘢。萬一再升嘅,其實都賺唔少,月供時可以再買得返。跌咗,再留意住一個啱嘅價位,到位就入。不過,就似乎係渣打咁跟技術走位,未夠膽試其他。不過,試兩次都成功,好滿足!

以前嘅火中取栗係想賺快錢,今日嘅火中取粟係避風險。

Sunday, October 24, 2010

再見 HTC Touch

用咗 HTC Touch 都有 3 年幾,係買俾自己嘅生日禮物。呢三年有樣嘅好不滿嘅係打字嘅方法,個手寫識辨又唔似 Palm 嘅 Graffiti 咁可以唔駛睇住都寫到字,個 software keyboard 又細,要用 stylus 打先打到,重要支 stylus 鬼咁易爛,3 年換咗兩支,最後放棄埋 stylus. 打字真係粒粒皆辛苦。

Sliding keyboard, 正!

Keyboard 令機身厚咗少少,但非常值得!

但係真係好細部,一張咭片都大過佢。

比 HTC Touch 順咗好多,但係好似 Windows Mobile 對我嚟講 friendly 少少,尤其係無 Hardware 嘅上下制,焗用手指去 scroll 個 touch screen... 真係白痴!

Friday, October 22, 2010

李氏力場

城市傳聞,香港首富研發咗一套系統,阻擋颱風嘅吹襲,以免降低生產力云云。雖然傳聞歸傳聞,但今年嘅颱風路線實在太迀回,力場之說,不無道理。
好多人都話力場攪到打工仔無得放假,但係咪反過嚟諗,香港係一片福地,巨大天災欠奉,大家先可以安安樂樂咁生存。假如強颱風真係吹埋嚟,低窪地區又水浸,樹又㝝幾棵,到處山泥傾瀉,D 玻璃幕牆又爛到滿天飛,都幾大吉利是。都唔好話吹到正,台灣俾個雨帶掃一掃都已經出曬事,所以都係唔好打風好!

Thursday, October 21, 2010

國際大都會

地鐵出事,個個上地面搵接駁巴士,迫得就迫,無人識得排隊。究竟,係香港人染上咗大陸人嘅陋習,定係其實香港唔係我哋想像之中咁文明? 下次話大陸人唔文明之前,我諗好多香港人都要諗清楚自己係乜嘢人先。

香港政府以鐵路為主要交通工具嘅政策,係又咪要檢討吓? 一係無事,揩親都係大鑊嘢。

Wednesday, October 20, 2010

The Perfect Balance

原來我個 Portfolio 係安排得咁微妙,個市升,佢嘅價值會升,個市跌,價值依然係升。

巴士奇遇

响灣仔搭26號返公司,臨落車嗰陣,有個婆婆唔太識落車,又堅持佢要去嗰度附近有個巴士站,但實情我住咁耐都唔覺有,唯有揀一個最近同可以行得最舒服嘅站 (其實都係二揀一) 同佢一齊落車。

雖然婆婆話佢唔係好行得,但就好好中氣話自己搭錯車云云。由街頭行到街尾左右,都只係一分幾鐘就到咗,要離開,隨住婆婆嘅一連串祝福語,一切回復平靜。唔知婆婆會點返屋企呢?

成熟

做 Training 時同班新畢業嘅人熟咗,發覺自己好似係八十前出生,八十後嘅心。究竟由 Day 1 開始,我有無改變過呢? 呢個係十份值得思考嘅課提。

雙面刃

每隔一段時間,都會有去意。返咗嚟香港九年,究竟呢九年嘅經䌞,係有價值,定係負累? 隨手上 jobsdb 搵吓,原來都有唔少好工喎! 係咪可以考慮,就真係要考慮考慮。

Tuesday, October 19, 2010

怪物小王子

怪物小王子曾經係細細個日日追嘅卡通片,原來係同叮噹同一個作者,响土豆睇返嘅時候,原來已經有唔少叮噹嘅影子。得閒可以再回未近三十年前嘅作品。

真人版,搵一個大人嚟扮怪物小王子,好似唔係幾妥。不過日劇精彩嘅地方,就係將一 D 日本社會嘅核心價值融入任何提材嘅劇集。如果要搵返當年嘅童真,真人版唔係太啱,都係睇返卡通好 D.

Sunday, October 17, 2010

This Is It

Michael Jackson 嘅遺作,似乎製作單位做咗唔少 Making of. 姑勿論製作單位嘅用意,出嚟嘅效果,係一粒星嘅光芒,响綵排嗰陣已經發揮到專業水準,我鐘意!

Wednesday, October 13, 2010

環保雜談

呢篇文係因堆填區而自我思考所寫,大家可能會覺得無咁誇張,但請以各位細心諗諗有乜可以由自己做起。

聽咗厄爾尼諾同拉尼挪咁多年,我都唔知係乜嚟。但今年會係一個比以前凍嘅冬,我反而明。

話說墨西哥灣至歐洲,響海度有一股暖流,叫墨西哥灣暖流(Gulf Stream),會將赤道嘅暖水帶到歐洲,令歐洲嘅冬天無咁凍。科學家話今年呢股暖流減慢咗,即係話歐洲會凍咗,如果全球以一個整體嚟講北迴歸線以北嘅平均氣溫係下降。咁以下就係以常識推論到嘅事情:
  1. 凍,就自然會開暖氣,越凍就會需要越多能源去保暖。
  2. 95%嘅能源係嚟自石化源料 (石油、煤、天然氣等),而用石化源料產生能源係大量二氧化碳嘅成因之一。
  3. 即係話越凍,天氣越凍,就會越多二氧化碳。
  4. 二氧化碳係溫室氣體,過量嘅溫室氣體令地球表面溫度不斷上升 (呢個我諗大家都明)。
  5. 地球表面溫度上升,令兩極冰層溶化,海水鹽份亦會淡化。
  6. 正正因為海水鹽份被淡化,墨西哥灣暖流亦被減慢,令歐洲更凍。
  7. 返迴 #1
再返去北迴歸線以南至赤道,因為有部份熱能無北上,近赤道嘅海水溫度自然上升。
  1. 而海水溫度上升,係造成颱風嘅成因之一 (咁睇嚟我哋嘅風季睇嚟會長咗同多響打風,李氏力場應該有失靈嘅一日)。
  2. 颱風多雨但打唔到入內陸地區,所以水災會響沿海發生。
  3. 偏偏北迴歸線以北嘅一片歐亞大陸好少海邊,當水份留響沿海地區,內陸地區自然會出現旱災。
  4. 不論水災旱災,都會影響農作物收成,咁距離饑荒還會遠嗎? 
  5. 北迴歸線以南至赤道又䁔又濕嘅時間長咗,最啱微生物滋生嘅機會又多咗,咁距離瘟疫又會遠嗎?
科學家話,當墨西哥灣暖流停止嘅時候,就無法逆轉,到時極端天氣就會因為大氣同海水嘅能量失衡而更嚴重。你想下一代活於一個水災、旱災、饑荒、瘟疫嘅世界嗎?

註:
墨西哥灣暖流嘅成因係 Greenland 嘅冰塊溶解時,將海水溝淡咗,物度比較低。By diffusion, 高濃度嘅暖海水會響海面流向低濃度嘅海水再沈底,低濃度嘅凍海水自然就會由海底被推向另一邊,因而造成墨西哥灣暖流。

Tuesday, October 12, 2010

心曠神怡

一個將軍澳堆填區,攪到滿城風雨。對於一個由政務官做特首嘅政府嚟講,穩穩陣陣,乜都唔做係最安全嘅做法,所以所有嘅政策,都欠缺願境。減廢政策,一於零教育、零獎勵、零罰則。

班住响堆填區「豪宅」嘅人有夠無聊,李生一句心曠神怡就搬入去住,家陣响度嘈,乜當初無實地考察先搬?

响一個主張消費嘅資本主義社會,垃圾廢物只會有多無少,今日嘅情況,大家都有份做成,無得怨。

Slashdot 2

非常精準嘅 Slashdot comment:

http://hardware.slashdot.org/story/10/10/11/1838252/High-Tech-Microphone-Picks-Voices-From-a-Crowd
The quick breakdown of responses on Slashdot:
The last remaining nerds on Slashdot who actually like technology: "Sweet! That's an impressive display of audio recording techniques!"
The paranoia crowd: "ZOOOOOOOMG that means THEY(tm) can listen in on you! Then they're already stealing your identity to impersonate you! MY PRIVACY IS AT RISK OHNOEZ START REBELLION NOW PLZ KTHX"
The audiophiles: "Pfft. Everyone knows you need at least 560 microphones and analog pickups, else you'll clearly lose so much quality as to be unlistenable by any but the most primitive and underdeveloped of eardrums. Plebs."
cencithomas: "WHERE DID THE TEN MICROPHONES GO?!?"

Saturday, October 2, 2010

更上一層樓

今年有好多意想不到嘅支出,個股市又傻吓傻吓咁,要儲錢實在係舉步為艱,但原來不知不覺已經達到一個短期目標。係時候定下一個目標。

Popular Posts