Search This Blog

Tuesday, April 6, 2010

由世博到微博

世博,係一個國家展示國家實力嘅地方。經過文革、經過六四,改革開放三十年,北京可以舉辦奧運、上海可以舉辦世博。一切一切,中國都好似強大。

但人權,似乎無乜進步。梁詠琪嘅微博、杜汶澤嘅微博分別被刪。經濟發達咗,科技已經可以上去太空,點解仍然容不下一兩句維權呼聲?

香港自九七後開始被大陸化,釋法、釋法、再釋法,CEPA、《珠江三角洲地區改革發展規劃綱要》、《粵港合作框架協議》,實行經濟統戰香港。好多上一輩嘅人同我講過,話香港無咗大陸唔得,無謂攪普選。

System Thinking 入面有所謂嘅 Negative Feeback, 同大家常識所認知嘅無乜分別。但成個普選 vs. 經濟,其實根本係一個 Negative Feeback: 無普選=>政府低效施政=>民怨=>中央加大力經濟誘因=>既得利益者支持中央=>無普選

如果反過來有普選嘅話,中央可能根本唔需要出手。唔係話普選一定可以救香港,但係點解要一個唔係自己選嘅人去攪攪陣? 要有普選,就要由自己開始,不論任何選舉都要盡公民責任去投票。投邊個無所謂,因為旨在選一個比較無咁爛嘅蘋果。五月十六號,為自己投下公義嘅一票。否則,廿三條立法後,大家嘅自由可能會一去不返,唔單止無微博,可能要同大陸一樣,要「翻牆」先可以睇到 YouTube, Blogger, Google.

杜汶澤响佢個 Blog 到講呢件事嘅最後一句係咁嘅
雖然多一些無聊留言,還是這裡好。至少自由。I love Hong Kong!

No comments:

Popular Posts