Search This Blog

Tuesday, October 6, 2009

港產寶馬

响陳水扁做台灣領導人嘅年代,呂秀蓮因為成日講錯嘢,俾人話係 IBM (International Big Mouth) 同 BMW (Big Mouth Woman). 呢兩日,香港都出咗個 BMW, 叫做譚香文。

話說前亞視女主播王麗珠曾經係譚香文嘅議員助理,譚香文選唔到議員,王小姐後來成為甘乃威嘅助理。噚日就無端端爆話甘乃威「求愛不遂」而炒咗王小姐,甘乃威澄清無咁嘅事,民主黨就內部調查,話要尊重投訴人要低調處理云云。轉個頭譚香文又無端端上晒電台上晒報紙大鑼大鼓數甘乃威講大話之類... 乜唔係要低調?

要搵一個做過譚香文同甘乃威嘅助理嘅人,唔難。譚香文一用前僱主嘅身份講嘢,身份就會即刻曝光。低調?

上電台,上報紙,上電視六點半新聞。低調?

先公審,後調查。低調?

人生最痛苦,莫過於識咗一個大口嘅人做傾訴嘅對象。

我對呢件事無評價,甘乃威有無求愛、示愛、表達好感係 none of my fucking business. 佢有無做好區議員或者立法會議員先係最重要。

更何況,毛主席三妻四妾,克林頓又係攪助理,薩爾科齊離埋婚又再結婚都重得。你選一個人,係選政績、政綱、政治取向、定選私生活? 我更唔明點解會有人對政客有不切實際嘅幻想,難道無聽過兩句名言: "Politics is dirty" 同 "Power corrupts, absolute power corrupts absolutely." 香港人醒少少啦! 要記住,兩個爛蘋果,只係揀個無咁爛嘅咁解啫。

No comments:

Popular Posts