Search This Blog

Saturday, January 31, 2009

16 things about me

呢篇文源於 facebook, 响 blogger post 完再由 RSS feed 返入 facebook.

規則:當你比人tag左,就要寫一篇note,內含16項有關你的事情,習慣,喜好,目標....或任何各不相干但有關你的東西。最後tag另外16個人。你必須tag返tag左你的那個人。如果我tag左你,即係我想認識你更深。為免太多重覆, tag不同類型的人

1. 無寫白話文好耐,亦都唔記得點寫。所有網絡上嘅中文文章,都係口語。

2. 我係一隻夜鬼,夜晚一兩點係最 hyper 嘅時間,四五點先會開始覺得攰。

3. 承上,一個正常人要返工嘅生活,令我經常唔夠瞓,我覺得我會有一日因為咁而暴斃街頭,但我又唔會因為呢個原因而早瞓。

4. 再承上,唔夠瞓攪到記性好差、做嘢好燥。

5. 再再承上,我係一個怕煩嘅人,亦怕有人响我面前做蠢事,尤其係唔夠瞓嘅日子,我會搵嘢發洩。當我講嘢開始有骨嘅時候,就係暴風雨嘅前夕。

6. 小弟弱聽,唔該同我講嘢大聲 D.

7. 我覺得香港人經常得把口而唔付諸實行,試過兩次同 Internet 有關嘅 breakthrough 响我面前擦身而過。

8. 除咗處境喜劇,我無睇香港嘅劇集好耐。

9. 我覺得,香港年青一代越嚟越無家教,將好多事視之為理所當然。

10. 我其中一個夢想係當我有能力嘅時候,請晒所有朋友開開心心咁去一次旅行。

11. 如果可以再活多一次,我想由中學時代開始。

12. 我好憎食煙,見到識得嘅人食煙,我都會叫佢戒咗佢。

13. 我經常對貓有幻想,嚮往貓嘅性格同埋生活,但因為環境嘅關係,我又唔會拎一隻返嚟養。

14. 呢排愛上咗 Graffiti.

15. 副修過心埋學,但係好多都俾返晒教授。

16. 如果要我講返大學教授上堂講過而又解到俾一個小學生明白嘅嘢,應該就只有 Race Track Principle, Pigeon Hole Principle, 同埋一個用龜兔賽跑講 recursion 嘅 Zeno's Paradox.

No comments:

Popular Posts