Search This Blog

Tuesday, July 29, 2008

暑假

暑假到咗,但係球場無細路,只有一班大人,重要係西人响度踢波。D 細路去晒邊? 全部响屋企歎冷氣?

Sunday, July 27, 2008

工潮

當維他奶、屈臣氏負責送貨嘅員工罷工嘅時候,有人提過會陸續有來。果然,今日又一宗,亦都係同一個工會發起。選舉到了,有關係嗎?

Tuesday, July 22, 2008

中文

同樣係「飯店」、「餐廳」、「酒店」。台灣同香港嘅用法好唔同。

Monday, July 21, 2008

Change

剛剛睇完日劇《Change》,好強,難怪可以得到高收視率。
美國奧巴馬亦都提出過 Change 嘅口號,將會得到黨內支持成為總統候選人。
香港立法會亦進入提名期,有多位元老級人馬退出,希望香港政壇亦可以有一番大改變。

Tuesday, July 15, 2008

雷雨交響樂

雷雨,好聽亦好睇。如果可以上到山頂影相,咁就 perfect.

Monday, July 14, 2008

生日前後

七月十二日晚,雷雨交加。

無聊地 scan 咗一張小學嘅畢業相,用 1200dpi scan, 點知 scan 完執執吓,hang 機... 重新嚟過再執,嘩! 已經六點幾。搵吓有無方法可以將一幅大相好好咁 display. 心目中有 Deep Zoom, Flash, 同類似 Google Map 嘅嘢。

Deep Zoom, 要裝 Deep Zoom composer, 好似有排攪,唔攪住。
Flash, 好似無乜 free component 做 cut 相同 swf.
Google Map, 要 register 喎,但係點 show 自己嘅相而唔係個 map 呢? 咦! 搵到。最終就攪咗呢個 page 出嚟:

攪完,原來已經七點幾,瞓得三個鐘,九點,樓上又裝修,無得瞓。唯有起身睇吓個 google map 可以點 customize. 攪吓攪吓,食完晏,都唔係好瞓得著。睇吓 video, 差唔多要去德仔度 lu. 4 點幾到達,同班女仔打吓牌,完全唔係狀態,食完 dinner 後仲要鬼掩眼食詐糊。

十二點幾返到屋企,睇埋火影,開始崩潰。生日正日,除咗食,就係瞓,到夜晚,唔得,去做 gym, 但 physically 太倦,做唔長。

今日,同事們買咗蛋糕,吹蠟蠋,一起食餅。Cheese cake!!!! 正! 好耐未歎過 cheese cake! 好滿足。

Saturday, July 12, 2008

醫療保險

一直唔係好覺買咗醫療保險,原來 day 1 嗰份已經有咗,呢 D 保險嘅名真係五花八門... 睇嚟呢世都唔駛幫自己再供多份。

市升市跌

好耐未提過股市,其實係無時間睇住個市,除咗月供之後,都好少主動出擊。呢幾個禮拜出咗幾次手分段買入,今晚美市又大跌,似乎低處未算處,耐心等待谷底中。今年目標,跑羸大市唔難 (事實上跑輸大市嘅月份只係股市最瘋狂嗰幾個月),但求唔蝕就得。
下個月會有一大舊 cash 回籠,將會係最後嘅一注。
亂畫一通圖

種族歧視

種族歧視條例通過,呀差、鬼佬、賓妹就會絕跡?
不如整個行為歧視條例,咁講粗口、吸煙、打尖就唔會俾人咀藐藐。

點解我地嘅政府唔係先從教育著手? 為人父母嘅點解對仔女無家教? 未有做好配套就立法或者推出嘅政策,作廢嘅多。例如: 機舖唔俾食煙、母語教學。

呀差、鬼佬、賓妹變成印巴藉人士、外國人、菲律賓女傭,係將香港人嘅數十年嚟約定俗成嘅語言習慣扭曲。要改變嘅,就要好似以前嘅漢城,今日嘅首爾咁,利用大眾傳媒咁天天播、日日播。但係香港式粵語係非常簡潔而且傳神,呀差、鬼佬、賓妹等兩隻字就可以 visualize 到大概係乜嘢人。印巴藉人士、外國人、菲律賓女傭等稱呼? 太長喇!

Monday, July 7, 2008

2008 立法會演員選舉

香港,係搵錢嘅地方,攪政治,對不起,不論政府有幾不堪,都一樣坐响度推極都推唔郁。

當年,五十萬人上街,就係大家睇到無普選嘅後果,但今天,政府一樣管治無道,上街的人不過五萬。人有三種,先知先覺,後知後覺,不知不覺。香港人多數係第三類,唔見棺材,殺到埋身,都唔流眼淚。

香港人令我失望,你哋嘅奴性,令你哋自己覺得不配有民主,令你哋唔去爭取。2012 無,都唔好寄望 2017 有,去到 2047 都好,亦唔會有,呢 D 係自作孽。

如果香港人重想有民主,請响今年九月選舉,認清認楚邊 D 係建制派,邊 D 係民主派。參加小圈子選舉 (功能組別) 嘅黨一定唔係,支持過副局長、政治助理撥款嘅都唔係,支持中央拍板嘅民主時間表嘅直情係民主大反派!

Saturday, July 5, 2008

Tuesday, July 1, 2008

修相

買咗部 scanner, 開始將舊相變 scan 入電腦。一場浩瀚嘅工程要展開,原本以為買一部可以同一時間 scan 四幅相嘅 scanner 就 ok. 原來 scan 相只係工程嘅一小部份,修相花嘅時間,遠遠比 scan 相多出幾十倍。效果嘛,只係一般,所有相都好似有少少 out of focus 咁,曚矇哋,但無計,一來相片本身質素有問題,二來經過 ADC, Loss 一定有。

修相步驟需時,好大部份時間用咗嚟除塵。原來一粒微不足道嘅塵,用 600 dpi scan, 入到電腦之後,因為反光,可以好清楚咁見到一條白色嘅絲,簡直係一場噩夢。除塵,就係响相入面大大小小嘅白絲、白點、花紋一一清除,廿分鐘一幅相絕對唔出奇。

回歸十一年

如果有普選,還會有副局長、政治助理嗎?
如果有普選,曾特首還會和董特首一樣無能嗎?
如果有普選,最低工資、醫療融資、母語教學、兩電利潤管制、家禽業等政策還會這麼差嗎?

如果有普選,還會有七一嗎?

錢錢錢錢

又一個等價交換嘅考驗,究竟係加人工好,定 keep 住個 team 好?

Q2 一張單都未開過,加人工,就只係無端端將個 team 嘅 cost 加大,未太係時候住,亦唔應該 cut 一個人去令到自己有人工加。依家係投資嘅時間,唔係睇眼前嘅利益嘅時間。

另一邊廂,同一個 junior staff 去 revise 佢嘅人工,要嘅係 10% 左右。都唔係唔加得俾佢,但係佢 sell 唔到自己,比較神奇,即係佢睇唔到自己可以 contribute 到乜嘢俾公司。唯有 assign 一個 task 俾佢做,再睇吓一年後會變成點。

Popular Posts