Search This Blog

Sunday, March 23, 2008

戲無益


呢張相係乜? 佢原本係一張硬咭紙,即係新買 D 大褸會掛住嗰隻。但因乜事會紕晒口,殘成咁? 其實只需要有少少水份再磨擦大概五六個鐘就會變成咁。

我當然無咁無聊去做呢件事,實情係買咗 smash brothers 後,用 gamecube 手掣去玩,但好快又玩到左手手指公痛,咪求其搵 D 嘢墊住嚟玩。手汗加每日一個鐘咁玩,一個星期左右,張咭紙就變成咁,可想而知對如果無嘢墊住,左手手指公皮膚做成嘅傷害有幾大。想當年,最高紀錄係 spring break 嗰陣每日狂煲幾個鐘,依家睇返都幾恐佈。不過,嗰陣係 N64 手掣,應該無咁傷。

張咭紙都好快會唔用得,但可以磨成咁,睇怕都好難有其他代替品。搵日試吓棄用 gamecube 手掣,用 wiimote 同 nunchunk 先。

No comments:

Popular Posts