Search This Blog

Thursday, November 29, 2007

朋友圈

Facebook, 就係可以見到 D 好得意嘅嘢。

Wednesday, November 28, 2007

香港鐵路公司

如果你識普通話
如果你搭地鐵
如果你搭到總站

你會聽到一句大概: 謝謝乘搭香港鐵路公司列車
但廣東話依然係: 多識乘搭本公司列車
英文係: Thank you for traveling with MTR

Monday, November 26, 2007

無心插柳希臘行

本來今個聖誕想去澳洲大堡礁潛水,但太忙,無時間去訂機票,最終機位不足或價錢 out budget, 計劃泡湯。於是星期日去銅鑼灣行吓,睇吓有無乜嘢團可以參加吓。點知行行吓行到最後一間無乜客嘅旅行社,見到,咦?! 有希臘雅典嘅 package 喎! 之前去問過其他旅行社都話無做,今次竟然有得玩!

於是走入去問咗聖誕有無位,有,拎章程,即晩上 tripadvistor.com 睇吓邊間酒店 ok. 今日 book 咗機票,等覆同交 full payment. 正!

新生代

分別同同事同埋客傾新一代嘅年青人,聽完同事講佢 D 同學、細佬嘅行為,只可以話係某 D 青人對性嘅開放程度,只可以用隨便嚟形容,希望唔係大部份。

而個客講話好難請人替佢個位,話就算有得一兩年經驗嘅人,都係 non-presentable, 聽落都真係有少少同感。唔通香港嘅教育制度真係差成咁?

簡潔創意

星星月亮太陽成為 24 小時營業嘅 logo, 神來之筆! 我諗香港除咗個 7 字代表 24 小時外,呢個都算得係代表作。

Sunday, November 25, 2007

負離子前後

為咗易 D 打理, 終於下定決心去做負離子

零幫忙

趕貨時間,搵成日都搵唔到人,對公司無歸屬感,對工作無責任感,叻又如何,一樣係公司嘅毒瘤。

Saturday, November 24, 2007

Tuesday, November 20, 2007

財散人安樂

又手痕,但依家可以做嘅,就只有等。考眼光遊戲結束,之後嘅升跌都唔關我事。

註: 杜指又大跌中

Monday, November 19, 2007

此消彼長

香港人的價值觀變了,可幸的是,可以保住中上環。

Saturday, November 17, 2007

心理學

心理學好多性格分析嘅測試,3, 4, 5, 9, 16 嘅性格分類方法都有。如果你係教授級,邊種分類都準。明珠台以前播過嘅其中一個節目,D 教授將參加者分開 16 種性格,仲準確預測到參加者嘅行為,播埋嗰種行為出嚟,唔到你唔服,但分類過程都幾麻煩。

如果就咁普通一份問卷幾條問題就可以將一個人嘅性格分類,未免太兒戲。就好似將人用十二星座、十二生肖去預測流年運程一樣,乜都寫 D, 實準嘅喎。我就試過做一個性格測試,將人分開 4 種,大概就係有一個 graph, 有 x-axis 同 y-axis, 睇吓你响左定右,上定下咁。我嘅結果,就係差唔多响中間 (0, 0) 嘅位置,難聽 D, 即係無性格。

想真係了解自己嘅性格同人哋嘅性格,好好哋去讀心理學啦! Personality 應該係 Behavioral Science 嘅其中一個科目。

不可理瑜

兩個月去打簿一次,中間嘅 transactions 唔見晒,我都唔知你俾本存摺我做乜?! 好一間 world's local bank, 你唔做我生意你出聲嘛!

Friday, November 16, 2007

Shopping

今日竟然俾我博到低位入貨,消耗咗 1/4 投資現金。

月中一結,大市月頭比月中少咗 13%, 我就少咗 7.x%. 十月將部份資產變 cash 係正確嘅決定,可能賺少咗,但無理由跌嗰陣先嚟賣嘛,家陣可以慢慢買返。

巔峰

好耐未試過同一時間同時有三個 program 响腦度運作,不過今次係三個 project, 再唔係大學嘅 program 仔。

Wednesday, November 14, 2007

差餉

差餉者,差役之糧餉也。唔收差餉,即係警察們唔使出糧乎?

Monday, November 12, 2007

零容忍

貪污响任何地方都係唔應該發生! 唔通,資本主義社會就多多少少都會有,而共產主義社會就大大小小一齊貪呼? 咁睇法,唔知何生多多少少咁貪咗幾多呢?

Sunday, November 11, 2007

世貿

無競爭力而倒閉係理所當然,點解唔自我強化,反而去縱容?

Monster

可惜係 RMVB, 一套咁好好睇嘅卡通片,有少少嘥,希望遲 D 會出 DVD.

Friday, November 9, 2007

啟動

係時候入貨

大 Mon

今日,終於換走咗個跟咗我差唔多 5 年嘅 15 吋 Mon. 以前無需要,好多次機會都讓咗俾人,但今次,真係要用,再讓出去就真係對唔住自己。

第一個大不同,就係可以將個 screen resolution 轉做 1280 x 1024, 將一個滿瀉咗嘅 desktop 變得有更多空間,感覺舒服好多。同一時間,屋企部 desktop 都 upgrade 咗個 resolution.

Monday, November 5, 2007

鬼壓床

任何事情都有第一次,噚晚瞓到矇矇矓矓嘅時候,半夢半醒地見到橙色嘅鬼,全身好似動彈不得,驚又不太驚,只係不斷咁諗辦法去解困。

第一件事,係張開眼去睇清睇楚究竟眼前嘅係乜嚟咁恐佈。咦?! 原來係街外照入嚟嘅光,本來有嘅幻覺亦無咗,好明顯係發夢時腦部製造咗少少幻象。

跟住,仔細諗吓因乜事好似郁唔到,發覺左手有少少麻痺,即係無血到。原來俾枕頭壓住,解決方法,嘗試轉身,令手臂離開枕頭,又 OK 喎,一切回復正常。但唔想去深究 D 光因乜嘢 pattern 變得咁恐佈,爭取時間休息,繼續瞓覺。

嚴格嚟講,都唔係乜嘢鬼壓床,話係睡眠癱瘓亦太誇張,只係腦部發出 signal, 話俾你知隻手無血,再唔醒去攪攪佢就會出事咁解啫。

Sunday, November 4, 2007

巧合

公司轉 MPF, 星期五終於收到恆生嘅信,話基金已經响 10 月 30 號賣咗,D 錢會 11 月 6 號過數去宏利,咁樣就剛剛避過咗 11 月 2 號嘅調整。

究竟到最後是福是禍?

潑婦做區議員?!

無嘢講,如果梁小姐咁樣都選到,香港無得救...
http://youtube.com/watch?v=ZM7qsByjwf0

觀點與角度

心理學有好多靜態嘅圖片,去分析一個人睇咗嘅方法。今日响 facebook 度收到呢幅圖,都幾得意。開兩個 image viewer 嚟睇,都幾得意,竟然試到同一時間有兩個唔同方向轉緊。

Saturday, November 3, 2007

零效率

呢兩日,唔夠瞓,亦都瞓得不大好。所有事完全無精神去做,make 唔到任何 decision, 寫唔到任何 document.
呢個 weekend 決定唔諗任何工作嘅事,抖返夠本。

Friday, November 2, 2007

HSI

九月後發生乜事? 即使每月都有出糧,但成個組合嘅升幅完全追唔上大市... 難怪會有人辭職,用成幅身家去炒股。呢一個,係健康現象嗎?

Popular Posts