Search This Blog

Monday, June 11, 2007

蝴蝶效應 6

Butterfly Effect 總恬嚟講就係因為一個輕微嘅變化,而引致一個重大嘅改變。今次個重點,唔係個效應本身,而係想講一講超時工作 (即係 OT) 點樣改變香港人生活模式。

盜版篇:
盜版,早响金融風暴前出現,但係當香港人開始 OT 後,情況日益嚴重,而且亦由實質嘅盜版,轉型做虛擬嘅盜版。隨住科技嘅發展,依家嘅香港人,一有時間,好可能都會留响屋企休息,都唔願出街。就算出街,都係做 D 响屋企做唔到嘅嘢,例如打波、睇 show, 唱 K 諸如此類。聽歌、睇戲? 上網 download 完就聽得睇得,做乜要出街,連盜版都費事買。

好死唔死,班做唱片嘅同拍戲嘅食古不化,無一個合法同方便嘅 channel 俾人 download, 跟住就話收唔到錢云云。成個 distribution model 一早已經唔同晒,君不見信街坊租碟舖生存到,好處就係快,唔駛 download 又唔駛多隻碟阻掟。Now 同 Moov 就係咁樣搵錢啫!

No comments:

Popular Posts