Search This Blog

Sunday, June 3, 2007

蝴蝶效應 4

Butterfly Effect 總恬嚟講就係因為一個輕微嘅變化,而引致一個重大嘅改變。今次個重點,唔係個效應本身,而係想講一講超時工作 (即係 OT) 點樣改變香港人生活模式。

作息篇:
當工作時間被推遲兩三個鐘,日常生活亦會被推遲兩三個鐘,當中包括食飯、消遣、家庭活動等。但係活動就有多無少,工作時間又長咗,最直接影響到嘅就係睡眠時間。2003 年嘅一份調查,平均睡眠時間大部份係不足八小時,亦即係睡眠不足。而睡眠不足,就代表住返工無精神,productivity 同 effectiveness 下降,直接影響工作表現。

寫到呢度,OT 呢幾個鐘,已經因為不同嘅理由 (早退@運動篇、等價交換@工作篇、睡眠不足@作息篇) 變得無價值,甚至出現反效果,得不償失。

No comments:

Popular Posts