Search This Blog

Friday, May 11, 2007

兩難與因果

人生有好多兩難嘅問題,一個月嘅 no pay leave (npl) 事件亦都睇到一 D 因果關係。

npl, 令公司或者 management 埳入兩難,一個月話多唔多,但係一個月唔見咗人,一係無嘢做唔需要你,一係公司要請人頂你,但唔通你返返工嘅時候要炒新人乎?

今次 npl 批咗,衍生出令自己兩難嘅局面,就係 renew contract 嗰陣,令自己變得毫無談判嘅條件。家陣上頭咁就得你,但又想加人工,如果加得唔理想,究竟要無情地走定係留响度「屈就」多一年?

不過,青春係無敵嘅,後生就係後生,做細嘅包袱,少好多~~

1 comment:

Anonymous said...

我都覺得呢個NPL係好豪架! 所以我同公司傾個陣已經心中有數, 預咗"最多咪 ... ..."; 不過, 睇你响公司重有幾多價值啫, 好彩都傾掂!
講番轉頭, NPL並唔係問題, 外國實在有太多例子, 但响香港呢個速度咁快環境, 一個月NPL就 真係相當頭痕... ... 也顯示當中的問題:一, 公司過份依頼過別員工 (原因: 咩狗屎垃圾都俾晒佢做, 無人backup佢, 所以佢一走, 你就知味道!); 二, 公司無一個好長遠同周詳o既計劃, 尤其係人手安排同員工發展方面 (好o既例子: 部份銀行員工規定每年需要放連續兩個星期大假); ...

Popular Posts