Search This Blog

Tuesday, May 29, 2007

蝴蝶效應 1

Butterfly Effect 總恬嚟講就係因為一個輕微嘅變化,而引致一個重大嘅改變。今次個重點,唔係個效應本身,而係想講一講超時工作 (即係 OT) 點樣改變香港人生活模式。

運動篇:
據一個 05 年嘅調查,有近八成人運動不足 (不符合每周運動不足三日及每次逾半小時的要求)。如果要滿足呢個要求,即係一個星期大概有兩個 weekday 要抽半個鐘做運動。但當一個普通打工仔,八、九點先收工,食完嘢再抖兩個鐘,都已經十點幾十一點,咁夜,跑完又要返屋企、沖涼,攪得嚟,都差唔多十二點一點,第二日,都好大機會無精神返工。即係話如果要做運動,咁就要將工作時間向前撥一個鐘。加上星期五差唔多都會拎嚟玩,即係一個星期有三日會有大概 10% 嘅 productivity "loss" (假設 OT 呢幾個鐘真係 productive).

No comments:

Popular Posts