Search This Blog

Sunday, January 14, 2007

笑看人生

我上司同我睇過掌,話我係屬於短命嘅人,即係五十幾就會瓜老襯嗰隻,即係我已經過咗差唔多一半嘅人生。其實,人長命同短命又有無關係呢? 長命但又頑疾纏身,同短命但活得精彩,我諗我會選擇短命。就算聽日我要走 (最好唔好,我重要幫手做兄弟),我其實已經無悔無憾。

自問唔係一個咩風頭疐,朋友身邊成日默不作聲,甚至可能開親口都會得罪佢哋。但講真,係呢班朋友我先敢得罪。默不作聲,係將自己抽離,所謂旁觀者清,見到問題就出聲提醒。只要佢哋之後開心,先開罪大家可能係無法避免。因為我唔相信有永遠嘅和諧,只有衝突,先會令大家更了解對方,友誼才會更進一步。

所以,就算我早走一步,我希望可以化為一粒星,响遠方繼續守護住呢班朋友,好感謝大家俾我成為你哋生命中嘅一部份。

No comments:

Popular Posts