Search This Blog

Sunday, January 17, 2016

不再含淚了

之前2012年,馬英九得票6,891,139,蔡英文得票6,093,578,其實兩者差距不遠,只係差6%。
今次2016年,投票人數比起上年已經少咗8%, 國民黨敗局就梗。朱立倫得票3,813,365,蔡英文得票6,894,744,真係 Win by a landslide.

反觀宋氏由369,588變成1,576,861,上一次嘅國民黨含淚投票似乎都幾奏效。由含淚投票到今時今日嘅結果,大家都開始知道民主制度點玩,由新鮮事變成常態,由濃烈嘅情緒主導,變成批判嘅思考。連蔡英文响讀出勝利宣言嘅時候,語氣亦都不大多放情緒,但隻隻字都好有感染力,其中一段係咁嘅:
我說過,我拚了命,也要把各位的淚水轉化成笑容。各位,我們都做到了。
另一段係咁嘅:
今天的選舉結果,是向世界證明,台灣人就是自由人,台灣人就是民主人。只要我當總統的一天,我會努力,讓我的國民,沒有一個人必須為他們的認同道歉。
台灣人除咗係自由人、民主人,台灣嘅制度亦都已經發展得健全、成熟、穩定,當然今時今日嘅成績亦係前人抗爭嘅成果。

香港人,今年立法會選舉,大家嘅淚水又會轉化成乜咩呢?

No comments:

Popular Posts