Search This Blog

Wednesday, August 5, 2015

Windows 10

噚晚終於得閒去 Upgrade 部機 上 Windows 10. Download 同過 USB 手指都好快手,但係裝嗰陣就要唔少時間,到最後係瞓咗等第二朝再繼續。

跟住第二朝,睇手機嗰陣,不約而同地收到同一段新聞: 話有人 Upgrade 咗之後個 Screen Saver 用咗咸相個 Slide Show... 乜原來我嘅形象係咁嘅咩...


Anyway, Upgrade 過程都好順利,一開返個畫面就已經係簡 Preference, 剛剛起身,無睇到內容,總之就揀咗 Express Settings 就㩒咗 Next. 有聲又上到網,唔使另裝 Driver, 好得! 之後先發現好似怪怪哋咁,原來係個 Screen Resolution 被較到最高,啲字同 Icon 都好細,但要返工,都係返嚟先再整。

返到嚟之後,諗住試吓 VPN, 咁就出事,點解唔可以直接㩒 Connect, 要開多個 Setting 出嚟嘅?


跟住想用 VLC 開 YouTube 啲片睇,VLC 竟然 Crash 咗?! 唔... 好彩只係太耐無 Update, 裝返最新嘅 Version 又攪掂。

另外,個 Start Menu 有响度當然好,但可唔可以用中文嘅輸入法嗰陣,唔好話我知我係用緊英文定中文呢?


想試 Contana 嗰陣,就要用 Microsoft Account Sign-in, 但原來會取代咗原來個 Account


差少少出事,因為我係用緊雙重認証,一㩒咗 Switch, 之後係咪吓吓都要開部手機去攞 Code 先 Login 到呢?


唔知,亦唔太博得過,唯有暫別 Contana.

跟住開個 Excel, 唔知因乜事要重新 Config 過,之前 Upgrade 試過次次開新 Office 都要 Config, 攪到要重新裝過個 Office. 好彩今次只係 Config 一次,安全!


原來諗住開個 IEeee.... 咦! 係喎,雖然個 Icon 差唔多,但已經係 Microsoft Edge 了, 之前 IE 係如果 Facebook Load 得太多頁嘢會 Load 唔到,Edge 似乎可以無限 Load 落去。Performance 方面,Edge 一開始快少少,但不斷地 Page Down 之後雖然未至於慢,但有少少唔暢順嘅感覺,反而 Chrome 嘅速度就無變過。睇返個 Memory, Edge 似乎要加把勁。


其實好似講咗好多 Windows 10 嘅壞話咁,但只係小問題,部機無疑係比之前順暢。我最鐘意係倉頡打錯字碼嗰陣,有埋 Suggestion 揀,唔使重新打過。


同埋如果開咗個 Touch Keyboard, 係可以直接打 Emoji, 美中不足係 Keyboard 上面啲圖細咗少少。


值得留意嘅係個 Accessories 改咗名叫 Windows Accessories, 要 Scroll 到落底先見到,開小畫家之類可能直接打字搵會快手啲。


Anyway, 其實重有好多好用嘅地方,包括我自己常用嘅 Snipping Tool 都有新功能,呢啲都係留返响《大王的教室》講,不過應該就唔再係一分鐘系列。總括嚟講,呢一刻為止我俾八分。

No comments:

Popular Posts