Search This Blog

Wednesday, July 22, 2015

全港市民熱烈慶祝回歸

好多人當初問我幾時返,我都會答 Indefinitely, 因為真係唔知,我諗留到幾耐就幾耐。

直至上年最後一季發生嘅事情,出現咗一個限期,時間一直向前調整,到最後,定咗12月10號由倫敦返香港。

返嚟之前,當然要去多幾個地方,時間係8月尾嘅銀行假期,10月頭完成一個 Project 之後同埋臨返香港前嘅一個長假。

銀行假期本來想請多幾日假去遊意大利,但係見到話夏天會遍熱,就打消咗個念頭。之後嘅 Candidate 係 Edinburgh, 但有日手㾗睇埋 Dublin 嘅時候,Dublin 機票似乎平少少,於是就決定過海,睇一睇呢個傳聞中嘅歐洲矽谷。

而意大利,就十月頭去。意大利係一個幾特別嘅地方,有唔少名勝古蹟,加埋世博,一個禮拜都差不多。

到最後就係北歐之旅,因為睇咗有關北歐嘅漫畫,想行吓,亦想再睇多次極光,順便補完返 Bergen 之旅,上次同徒弟仔嘅 Day Trip, 天色不佳,落咗成日雨,亦太匆忙,今次主要影返日頭嘅街景同上山影夜景,希望好天 (Bergen 成日落雨的說)。

而行程,我係由北歐開始計劃,之後先到意大利,Dublin 嘛,我重未諗要做乜。Edinburgh 可能搵一個 Weekend 睇一睇,而另一個想去睇嘅地方,係擁有全英國最長名稱嘅城市: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch. 玩埋呢兩個城市,Great Britain 就可以話都踏足過了。至於其他英國嘅地方,睇吓星期六一有時間就會去。

其實本來想再去希臘一轉,但時間唔夠之餘,經濟政局亦都不大穩定,所以都係算。其他歐洲國家,可能有機會再嚟過,但我諗機會微咗少少。再下一站: 北海道

No comments:

Popular Posts