Search This Blog

Thursday, June 25, 2015

The Interview 2

無諗過一個做咗7年嘅 Oracle Developer 會俾我難到,一開始都好地地,話晒都7年,於是就 Skip 咗條 Venn Diagram. 但為安全起見,都係問咗條簡單嘅問題: INNER JOIN 同 OUTER JOIN 嘅分別...

咁就出事... 咩叫 OUTER JOIN 係 INNER JOIN 嘅相反?! 於是就問咗條 LEFT JOIN 同 LEFT OUTER JOIN 嘅分別。於是就出現咗塊白板嘅情境,先係出現咗 A 同 B 兩個 Table, 根據描述,我好勉強咁寫出 LEFT JOIN 嘅意思,而 LEFT OUTER JOIN, 話無 Record 喎...


跟住就係 Venn Diagram 嘅時間,UNION 同 INTERSECT 好正常,LEFT JOIN 都用咗啲時間,LEFT OUTER JOIN 嘛,畫埋個 Universal Set 俾佢,睇吓佢會點表達,結果就如圖所見。

基本上都唔太想繼續落去,打算問多條點樣用 ER Diagram 去表達 Many-to-Many 嘅 Relationship 睇吓會點答。得出嘅結果係一條直線由 A 指去 B, 條線兩邊分叉就算數,幾經提示先出到個 C 出嚟。


其實,係咪啲問題太學術呢? 考咗張 Oracle Cert 就唔使識呢啲?

P.S. (俾行外人睇): 簡單直接嚟講,LEFT JOIN 同 LEFT OUTER JOIN 係同一件事。其他問題都係技術問題,唔多講。

No comments:

Popular Posts