Search This Blog

Tuesday, April 28, 2015

下一站 fb?

話說康泰之旅前一日 Facebook 嗰邊嘅招募隊有人响 Linkedin 我,睇吓我有無興趣 Join. 唔... 興趣唔係話無嘅,只係咁啱公司有個大 Project 要 Kick-off, 俾晒 Training 又派我去美國,就咁走咗去唔係咁好,本來想推卻咗佢,但原來份工又等得人喎! 於是返嚟倫敦之後就咗個好快嘅 screening.

個 screening 其實無乜嘢,都係問吓啲 Data Structures 同 Algoithms 咁,雖然離開咗大學,但因為成日教人 (感謝徒弟、師弟、同兄弟們),所以唔係一件難事。好爽快咁要約一次 Phone Interview, 問題係要去一轉美國,所以一約就係三個禮拜後嘅事。

今個禮拜五,就係 Phone Interview 嘅時間,呢個 Phone Inteview, 係雖要寫 code 嘅,點睇啲 code 呢... 唔係 Webex, 唔係 Lync, 唔係 Skype, 又唔係  Connect, 係 http://collabedit.com/. 原來有啲咁嘅嘢,即係即場睇住你寫,無 Intellisense, 自己要做人肉 Compiler, 似乎要開住 MSDN 玩了。

今晚,Join 咗個 Event, 教你點 Interview 嘅


原來除咗 Phone Interview, 重有個要一整日嘅 In-person Interview, 會面對面咁見唔同嘅人,Solve 唔同嘅問題,可能响白板度寫答案,又或者响 Notebook 度寫 Program. 有趣,似乎好好玩咁。了解咗個 Format 之後,啲人開始問問題,唔... 原來好多都係自己 Apply, 似乎都幾 Green 嘅添,佢哋唔太知 Interview 係乜嘢一回事。感覺上主要係睇 Problem Solving 嘅能力同埋對 Structure and Algorithms 嘅熟悉程度,如果過到星期五嗰關,我覺得應該都可以十拿九穩了。

祝我好運吧!

No comments:

Popular Posts