Search This Blog

Tuesday, April 21, 2015

康泰之旅 - 別墅

睡眠質素略低,比預想時間早咗個幾鐘起身,响床度典咗陣,典到差不多嘅時候開始梳洗,再執多少少嘢就出發。

响巴士站等咗一陣,機場巴士到,今次第一次搭去 Terminal 2, 好快就 Check-in 咗。週圍行吓,見到有珍珠奶茶賣,走咗上去,點知佢話未開。樓上都係食肆,但又唔想食個太 Full 嘅早餐,睇吓地下有乜嘢賣先。時間尚早,無乜嘢舖頭開咗,見到七仔,又想買少少嘢食,唔想食包、即食麵、零食,下一間。有間759喎,見到蒟蒻啫喱,高纖低卡飽肚,似乎係唔錯嘅選擇。

食完之後,差不多要入閘,要搭兩程無人列車,咦? 乜最後又去返 Terminal 1 嗰邊個候機室... 咁做乜要响 Terminal 2 Check-in, 泰航又唔係廉航啫。Anyway, 做完指定動作,搵咗個 Power Station 位等上機。一上到機,就係一陣東南亞嘅氣味,但好快就適應咗。不過就有兩個西人好 Tricky 咁罷咗我個位,好彩班機唔 Full, 最後座位不差。

因為叫咗素食餐,好快就送到嚟。除咗個包唔夠鬆軟,其他都唔錯。


個人攰,但機上面唔太好瞓,機程亦都唔長,只可以小睡片刻,之後都係玩手機。差不多降落,見到有窗口住無人坐,可以去影吓相,但景色似乎不大好,披上咗一陣薄薄嘅煙霞。


落機後,無寄艙行李,直行直過,好快就出機場,接我嘅人都到咗。要等佢攞車,等車其間,天氣頗熱,加上又有其他車發出嘅熱力,唔太慣呢啲天氣。

架車到咗,冷氣嘅發明實在太偉大,舒舒服服咁去到別墅嘅所在地。間別墅响個小山丘上面,行上去唔係唔得,但如果拖住行李嘅話,都幾係嘢。入到去別墅,管家問我想食乜,唔知有乜食,求其話水果,可以健康少少。

一入到房,好大


走出去露台外面,就係一個 Infinity Edge Pool 同梳化位


境色一流... 如果望出海可以清少少嘅話,唔知日落嘅時候係乜樣呢?


生果準備好了,一路睇風景,一路食嘢,有更寫意嘅生活嗎?


食完嘢,再詳細睇吓間房,其實間房除咗大,啲擺設都好特別,好似張床咁,有十個 Cushion 同枕頭,乜一個人用到咁多?


床上面係一幅相,相入面係瑞士係雪景,唔知咁會唔會令人涼𡙁啲呢? 都係開大少少個冷氣先!


响櫃入面發現,原來 Wifi Router 就响度,咁一定唔會無 Signal 了


走出房間,客廳就响樓下


落多層重有健身室


同埋電影院


友人們由海灘嚟,不過個人有啲攰,自己返咗房度小睡片刻,又上吓網咁,再出房嘅時候,太陽亦差不多要落山


傾多陣計,又差不多係開餐嘅時候,好豐富,不過聽聞已經係成個 Trip 最少嘅一餐


突然,煙花聲響起,唔知邊個海邊放煙花,作為飯後嘅餘慶節目。


細路响佔領咗電影院,無嘢好做,忽然諗起可以玩 Light Painting, 攪咗一陣 Settings


最後熄晒露台嘅燈,較好曝光,完成!

No comments:

Popular Posts