Search This Blog

Wednesday, March 25, 2015

康泰之旅 - 喜宴

出發前,Book 咗架 Minicab, 因為之前都會早到,時間預少咗,點知就遲晒大到。時間一分一秒咁過,好地地有路唔行,佢走咗行 High Street, 一條常塞嘅路段,於是叫司機盡快離開。之後,道路尚算暢通,不過臨到機場一段,因為之前有車禍,所以都用咗唔少時間,去到機場嗰陣,剩返一個鐘就要上機,飛奔去 Check-in, 總算無遲到。

上到機上面,揀咗個緊急逃生位,貪佢前面多啲空間,但係就無窗,下次都係唔揀呢一行。十二個鐘嘅機程,食咗晚餐後就開始瞓,每兩個鐘頭醒一次,都叫係咁易瞓咗六個鐘,之後玩吓手機、聽吓之前 Download 嘅網台節目咁。好快就到早餐時間,即係差不多到了。

返到屋企,差不多三點,按照行程買少少嘢,洗個面,都已經係五點,屋企部電腦開嚟開去都開唔到,睇嚟遲已經都咗部機嘅極限,好似都用咗成六、七年。算,就嚟六點,出發。

婚宴會場,未有識嘅人到,先搵好位坐低,再睇吓啲結婚相

有小食,有最鐘意嘅拍碎黃瓜,反正肚餓,整咗碟嚟濟五臟廟。啲酒嘛,今晚似乎有人不醉無歸了。


各人陸續到齊,一般婚宴程序: 影相、進場、開席、敬酒、送客... 隔籬一枱飲得好高興,臨走嘅時候重飲緊,而一開始影到嘅酒樽,有近一半响呢張枱度 -_-!


伴郎們都檔咗幾杯,但新郎哥點都難逃一劫,一時興起,亦小酌半杯,呢半杯破咗兩個慣例,但值得。曲終人散,第二日又要飛了,但唔太瞓得好。

P.S.: 新娘致辭嗰陣,除咗多謝雙方家長,重講咗同新郎哥籌備婚事嘅點滴,放咗一大個閃光彈,Sweet 爆!

No comments:

Popular Posts