Search This Blog

Wednesday, March 11, 2015

歐遊四國之旅 - 無心插柳行

之前 Mark 底咗幾個景點,Powder Tower, 聖母教堂,但全部都好似無乜特別咁,加上落雨,心情不大好。


跟住搭車竟然搭到嚟 Charles Bridge附近,本來想搵間 Local餐廳食 Lunch. 點知好多都係食 Pizza, Kabab或噚日嗰餐Lunch嘅菜式。最後我都係鐘意麥記多啲,原來呢度嘅麥記除可以薯條可以改沙律,重有個朱古力Cup Cake. 本來剩係叫沙律,但係因為個魚柳包要等,個經理送埋個薯條俾我,呢餐嘅卡路里好重。


响等緊車去下一個景點嘅時候,見到有呢個裝置藝術,用嚟紀念曾經受共產黨迫害同埋生活受到摧殘嘅人。


搭車嚟到,唔知點解會將外交部都 Mark 埋做景點,究竟發生乜事呢? 想行返回頭路之際,發現好多人繼續向前行,似乎前面有其他景點。


原來柳咁花明又一邨,原來係 Prague Castle, 不過已經過咗兩點,好快就天黑,唔入去住


但似乎幾啱影夜景


沿住 Lesser Town 落返去市中心,啲建築物都幾有特色


返酒店執好架撐,等天黑,再度出發。

因為 Lunch太豐富,今晚就食呢個 Trdelnik 算數


入夜後,風景又不一樣了


本來只係想影個山景,但影吓影吓,就變咗全景圖


跟住發現,原來 Prague Castle 重開緊,可以入去參觀


其實都只係行咗一個圈


好快就行返出嚟,响城堡嘅另一端,再影吓布拉格嘅夜景


見有啲時間,搭車返去連儂牆𥄫吓,嘩,乜爛鬼晒...


攪到心情超差,於是去咗附近間 Starbucks 叫咗個 Cheese Cake 去結束行程。

No comments:

Popular Posts