Search This Blog

Monday, March 2, 2015

千騙萬化

一向好鐘意睇啲呃呃氹氹用腦嘅戲,呢套戲嘅中文名對我嚟講好 Eye catching. 於是就計劃咗今日去 Fulham (好想譯做富臨,不過係香港一間酒家嘅名,都係唔好令大家誤會)睇,睇嘅係12點半場,貪佢有字幕。

去到戲院買飛,哈! 我係第一個買,座位任揀,揀咗個好位,離開場重有一個鐘,週圍行吓。記得附近好似有個球場,𥄫吓都好。係車仔嘅球場,會色係藍色,同天空嘅藍色好襯,隨手就影咗相到此一遊。


由球場兜返出馬路,行吓超級市場,行吓運動服裝舖,又行吓建康食品舖,一個鐘話咁快就用晒,返去戲院先。

15分鐘廣告,加15分鐘 Trailer, 終於開場。基本上套戲同睇 Derren Brown 嘅節目差不多(係讚許嚟),只係多咗劇情同愛情原素。


要俾分嘅話,劇情唔差,騙術效果佳,Happy Ending, 時間剛剛好唔太長,100分俾80分。

No comments:

Popular Posts