Search This Blog

Sunday, December 7, 2014

羅馬之旅 - 最後一天

前一晚瞓得好好,一起身就已經係九點幾,因為本來約咗團友十點半左右一齊去鬥獸場,於是就急忙地梳洗,再去食早餐,好彩,落到去餐𢌖就撞到團友,可以慢慢嚟。有說有笑地,再約好時間,返房 Pack 好行李,就寄存响酒店度,等人齊,出發。


途中經過一間賣 Pasta 嘅小店,有多種款式任君選擇。


去到鬥獸場,排隊嘅人無想像中咁多,好快就去到售票處買飛。只係入閘嗰陣,三部入閘機有一部死死哋,當個個都去晒另外兩部嗰陣,我張飛一拍,入到,之後嘅人亦都魚貫而入。


個鬥獸場其實無乜嘢睇,可能真係要 Join 入面嘅 Guide Tour 先可以搵到啲寶藏,因為有人講解之餘,亦都可以入去地庫參觀,不過時間所限,無 Join 到。風景就週圍都差不多,只係以唔同角度影住個無地面嘅鬥獸場內圍。


其實鬥獸場仲係一個博物館嚟,係擺放咗唔少展品,有心睇嘅話可能都可以响睇半日。


不過時間不早,團友想去願望池,出去再等齊人出發。


去到願望池,見都幾多人排隊,又決定去食 Lunch 先。去到一間聲稱正宗嘅意大利餐𢌖,因為之前都食咗少少嘢,又唔太想再食啲澱粉類嘅食物,反正食過意大利簿餅同意大利粉,不妨食埋個意大利芝士蛋糕。


當然,絕對比唔上人家嘅蘑菇煙肉蛋薄餅咁豐富


不過反正無人食麵包,可以掃埋佢。


其實,唔理佢係咪正宗意太利餐𢌖,味道服務都唔錯,團友無不讚不絕口。

食完 Lunch, 大家就去排隊睇許願池,丕過就大修中,無乜嘢好睇


之後大家都話去食 Gelato, 我想去萬神殿,於是就離隊獨自出發了。


其實,萬神殿只係小學嘅時候聽 Miss 講過,話當時嘅羅馬人好鐘意拜神,但又驚拜漏咗唔知邊個而得罪神祇,所以就起咗呢座萬神殿。响第一日 Walking Tour 經過嘅時候見到 Pantheon, 本來都無乜特別,但因為喜歡拆字,以 Pan- 做 Prefix 有眾、泛之意,Theo 神嘅意思,先醒起有呢件事,於是為咗完滿小學聽過嘅事情,嚟到呢度。依家入面就只不過係教堂,只為一神而服務。


入面除咗係教堂,仲係擺放先皇嘅地方


其實都無乜特別,係時候返酒店等車去機場


呢幾日行咗好多路,唔想再行,用 Google Map 搵地鐵站,唔使半個鐘就到酒店。因為班機嘅時間都幾麻煩吓,於是就買咗隻熱狗加薯條,跟住發現同團友隻蕉相映成趣。


時間差不多,車到咗,就去機場。入閘,等飛機,班機 Delay 咗一個鐘,打亂咗個行程,因為太夜,已經無地上鐵,要响另一個地下鐵站落車,再轉巴士。返到屋企,都已經零晨一點。好彩請多咗日假,第二朝唔駛返。

No comments:

Popular Posts