Search This Blog

Wednesday, November 5, 2014

羅馬之旅 - 梵蒂岡

夜晚唔係瞓得太好,中途醒咗,掃一掃 Facebook, 瞓唔返。就唯有寫底少少自己嘅心情,之後梳洗食早餐。

好簡單嘅組合,我好鐘意個牛角包,有朱古力做夾心,好甜好滿足。


買咗張全日通嘅飛


其實梵蒂岡離酒店只係幾個車站,响地鐵附近行幾分鐘就到。一到嘅時候,就見到好多人,原本星期日梵蒂岡博物館係唔開嘅,但呢日就免費開放,吸引到唔少人排隊入場。


就响我排隊之際,啲團友唔見晒,咦?! 除咗排緊呢條隊,後面重有人流喎,去邊嘅呢?

原來係聖彼得廣場,彌撒中

全場都係人,彌撒係有一段同身邊嘅人問好,當然要入鄉隨俗

因為廣場入面無遮無檔,又曬又熱,要撤退了


離開咗聖彼得大廣場,去返排隊去博物館,條龍無頭先咁長,唔使十鐘就入到博物館,原來十二點半就會截龍,兩點休館。我就剛剛好十二點半入到。一入到去,就有一條螺旋型嘅樓梯,幾特別,但我都係選擇搭扶手電梯。


上到去第一件展品就係成個梵蒂岡嘅模型


經過一個好大嘅廣場

廣場入面有個大波波


博物館雖然係屬於梵蒂岡,但入面其實好多都唔係同宗教有關,反而文化歷史嘅展品居多

除咗羅馬本身,重有埃及嘅展品

而博物館本身,都已經係一個展品


跟住去小聖堂, 見到呢個牌,本來已經收起晒啲相機,但係入到去,所有人都拎住相機影相 -_-


啲壁話真係好靚


立體感亦好強,有啲重以為係雕刻嚟

當然,叫得小聖堂,地方並唔係太大,不過因為都幾多人,要排隊出入,好好彩哋,排隊出返去嘅時候,見到呢幅名作


離開咗小聖堂,就係一系列彌撒用品 (唔知有幾多係聖物)

兩點鐘,係時候走人,响地下等咗一陣,等埋班團友一齊去食晏


嚟到意大利,識叫一定係叫薄餅


有團友叫咗杯 Lemonade, 杯 Lemonade 無加水,純檸檬汁,最後,我建議佢叫多鑵可樂溝。


好大嘅一份磨菇薄餅,夠兩個人食,差啲想放棄甜品


但甜品係美味嘅雪糕,反正行咗咁耐,應該有 Quota 剩,唔會爆卡


食完晏,返到聖彼得廣場,見到其中一個人像,根據佢嘅姿勢,我名命佢為 Who Fxxking Care~

待衛


排隊入聖彼得大教堂,本來班團友話唔入嚟,但問原路人甲之後,佢話值得入嚟,我就做咗先頭部隊入咗去先。

未入教堂之前,第六感話我知呢度係不得了嘅地方,於是就 Send 咗個 SMS 俾團友,最後,佢哋都跟住入埋嚟。


全景控發作中...


入到教堂,只可以話要當係一個美術品咁去睇,不過可能朝早已經睇得太多太膩,只係影咗幾幅相就走人。

出返去聖彼得廣場等團友


睇嚟我都係鐘意影日落景多啲


都真係等咗班團友一段時間,係咪真係咁多嘢睇呀? Anyway, 人齊走得,臨走嗰陣同太陽伯伯影相 Say Goodbye!


行返去地鐵站嗰陣,見到架超級迷你車。
落到地鐵站,嘩! 可能今朝太多人唔覺,原來啲壁畫都幾靚。


到咗酒店附近嘅車站,有啲黑版任你畫,不過有幾塊俾人整爛咗。


太陽不再,晚霞時刻,呢個車站係大站呢,叫 Termini, 你話夠唔夠大~


出街食晚飯,呢支爉燭台睇嚟都幾歷史悠久


唔... 食乜好呢...


呢個煙肉哈密瓜,唔係我嘅,想像唔到咩味道...


係,對於一個唔食牛唔食羊嘅人嚟講,西餐就只有雞嘅選擇 -_-" 不過話晒羅馬 Style, 一試無妨。


送嘅甜品,檸檬思樂冰一小杯。


呢間餐𢌖都好經典,張單係手寫㗎!


食完返去酒店,時候不早,第二日要早起去 Pompeii, 掃完 fb, 瞓~

No comments:

Popular Posts