Search This Blog

Saturday, September 27, 2014

羅馬之旅 - 前傳

之前有套戲叫《龐貝末日:天火焚城》,戲就無睇,但响 National History Museum 睇過啲木乃伊,响偶然間見到有個羅馬旅行團會有 Day trip 去一去龐貝嘅地方,似乎都同呢個地方結咗緣,於是就報咗名。

因為聽朝要七點到機場 Check-in, 所以 Book 咗 Gatwick 機場附近嘅酒店,噚晚執好嘢,今日就帶埋個旅行喼返工,放工嗰陣,啤梨上司重話放假玩得開心啲。搭地鐵去 Victoria, 一個幾熟悉嘅地方,因為攪本護照都過咗嚟兩次。


跟住再搭火車去 Crawley, 架火車都幾多人吓,似乎唔應該搭 Southern 線,應該搭其他線再响 Gatwick 機場再轉車會舒服啲。

Crawley 係另一個熟悉嘅地方,因為嚟見工,又係嚟過兩次。其實都好彩無見成呢份工,因為嚟到只係八點,啲舖頭都已經收晒,街上面空空如也,人氣唔太夠,最多人嘅係間麥記。

去到酒店,開頭俾咗間吸煙房我,要換另一間,話會細少少喎,但對於一個討厭煙嘅人嚟𧪿,細間總比吸二手煙好。換咗房之後,一開門,其實唔係細太多,完全合格,但就開始有少少餓,睇嚟於工買嗰件 Subway 唔太夠飽,問一問接待處,原來附近有間 ASDA, 可以去買少少嘢食,去到發現係廿四小時營業添! 因為啲零食都係偏硬,隻牙又未整好,於是就去買咗呢幾日唯一嘅零食: 香蕉。一磅有一梳,合理價錢。

返到房,嘩! 今日唔知做乜咁鬼熱,唯有去沖個涼先。沖完涼,依然覺得好熱,䁔爐又無開,唯有開窗,即刻涼爽晒! 係時候煲新聞,响火車度掃 fb 都見到大件事,睇埋 Video 都真係離晒大譜,谷氣...

Anyway, 祈待呢幾日嘅旅程。

No comments:

Popular Posts