Search This Blog

Saturday, July 12, 2014

即興之夜

今日响個客度開完會,一走出 Office 就見到幾靚嘅雲境,心情靚靚,走去黃金買藍芽 Keyboard, 不過無啱嘅顏色,最後無買到。搭巴士返香港島,個海旁境太靚,不過唔係坐响窗口位,影唔到。



本來想搵人食飯,但係又好似無乜人得閒,諗住落298𥄫吓有無啱洗嘅 TV Tuner, 跟住又有人話飲嘢,都係返公司一轉先,起碼要攪掂份 Numbering 錯咗嘅 Document. 攪咗成個鐘,終於攪掂,亦都有人一齊去食飯。

食完飯,等師弟其間,就返咗公司一趟,同 Snoopy 仔傾咗陣計,再去睇吓其他人起個 Training 場,過多一陣,師弟 Ready 了。

師弟出咗車去天后站嗰頭,一間甜品店好多人排隊,質素肯定唔差。等食其間,見師弟對自己嘅右手手臂咁自豪,就忽然想睇吓近一個月無做到 Gym 嘅效果。拗一拗手瓜,果然係差咗,可以支持到,但就反擊唔到了,玩完右手,少不免玩埋左手,結果太壓倒性。驗證咗無做 Gym 嘅後果,返到去要再努力了。玩完之後,甜品亦都到咗。

食完甜品,本來都諗住返屋企,點知師弟多口問咗句想去邊,見天色唔差,想去睇星,就近近哋,衝口而出話去石澳,點知佢又肯聽我老點,早知話想去萬宜水庫啦!(笑!) 去到石澳,本來想開個玩笑 Tag 埋師弟,但為咗唔好毁佢一生幸福,放過佢。

嚟嗰陣,港島北望過對面海係無乜雲,但嚟到香港島嘅南端,風景又大不同,似乎座太平山擋咗唔少雲。於是响有雲、有月光、同埋有燈光下睇星。其實已經好過市區好多,都睇到唔少星,開咗個 Google Sky Map 幫手認星座,天鵝座俾嚿雲遮咗一半,天龍座認到個頭,但要見埋個身就好勉強,北極星嘛,燈光太強,都係放棄算數。

因為太即興,無帶到相機,唯有用手機影相,而手機影相嘅夜景 Mode, 就令到影月光好似變日頭咁。


不過影低層雲就似返肉眼見到嘅嘢,重 Colorful 咗添!


天氣太熱,都係閃人好啲,今次著皮鞋落沙灘都算經典,好彩對鞋防水,去洗手間沖一沖對鞋,走得!

No comments:

Popular Posts