Search This Blog

Sunday, July 13, 2014

Amazing Weekend

今日去 Sogo 買少少嘢,再去 Sony 客戶服務兼陳列室,配返對耳筒嘅抗噪膠塞。行晒成個陳例室,都唔覺有得賣,於是就問吓個職員,原來係維修嗰邊,就㩒咗張飛仔俾我等叫號碼。去到客戶服務員到,問我要大碼定細碼,二選一之下㨂咗大碼,但原來都真係幾大吓,不過都舒服。因為唔見咗張買機嘅單,順便問埋就咁做個防水測試幾錢,都要成百五蚊,換膠邊另外收費。但今晚有約,都係遲啲有機會再做。


反正時間還早,於是又去陳列室嗰邊逛吓。有好多相機玩,亦都砌咗唔少場境出嚟俾人試影。試吓相機之餘,亦都試咗自己部手機,質素我諗唔需要懷疑。



有興趣玩嘅嘢都差不多玩完,都係提早出發先,早咗半個鐘到火車站,就去咗附近嘅大家樂坐一陣,唔使等太耐就齊人,打的去目的地。

其實已經有先頭部隊到咗,一切差不多準備好,就開始玩起 Jenga Extreme, 難度還可以,之後又玩起鋤大D嚟。跟住就係豐富嘅到會,好正,好多嘢都想食,尤其係久違嘅女王啫喱。食飽飽後,玩起 Uno 嚟,跟住玩新遊戲: Rummikub. 好難玩,好嘥精神,如果係用 Computer Science 嘅術語嚟講,似乎係 NP-Hard 嘅問題,玩咗一局,大家都幾攰吓,就去咗睇 Poker 比賽。

原來响我哋玩緊 Rummikub 嘅同時,亦都上演咗美男廚房,煮咗啲好美味嘅雞翼。


除咗美男雞翼,重有女王嘅甜品,番薯糖水同埋西米露。跟住,就係七月生日 Party, 有至愛嘅芝士蛋糕,雖然會爆 Quota,  但都唔理得咁多,照吃可也。

離開時大雨,要等一陣,因為距離嘅關係,Call 唔到的士,本來想行返去火車站,咁啱又有幾架的士上咗嚟,當然唔放過佢哋。搭火車途中,美寶 BB 竟然提議打機? 我睇係可以嘅,於是就好積極咁搵人一齊打。

又俾佢搵夠腳,就去咗網吧打 Left 4 Dead. First person shooting game, 係我最弱嘅遊戲種類,但不玩白不玩,就用最簡單嘅方法去嘗試享受,就咁過咗愉快嘅兩個鐘,亦係愉快嘅一晚。

No comments:

Popular Posts