Search This Blog

Monday, April 28, 2014

人生之旅 - Day 11

落咗去 Crawley 見工,個天落住毛毛細雨,要搭火車過落去,好神奇地,單程嘅火車要15磅幾,來回唔使17磅,本來都唔太信,但佢又真係 Print 咗兩張車飛出嚟。


之前嗰日個 Agent 叫我打過去俾佢 So that 佢可以俾多少少見工嘅意見,於是就打咗俾佢睇吓佢有乜嘢想講,查實今次係十幾年嚟第一次見工,多聽一個意見未嘗唔係一件好事。講開呢個 Agent 都好強勁,由打嚟到見工都唔使一個禮拜嘅時間,封 Interview confirmation 重有晒個 Interviewer 嘅資料,有啲乜嘢要留意咁。打完俾佢,經過差唔多一個鐘嘅火車,去到 Gatwick Airport, 再搭巴士。去巴士站嘅過程有少少轉折,但最後都上到巴士。

去到 Office 附近,去咗 M 記食飽做午餐,食完見到徒弟仔响 Whatsapp 度,見有少少時間,傾咗幾句咁,似乎我都真係好緊張吓。入到 Office, Interviewer 未 Ready, 等咗一陣。終於見到面,介紹完後入去佢辦公室,成個過程,一啲都唔緊張,其實就好似 Sell 客咁,只不過今次唔係 Sell Service, 係 Sell 自己。

今次見呢份工,個 Title 係 Enterprise Integration Architect, 見我嘅人係 Lead Enterprise Application Architect 嚟,因為佢哋用好多 BizTalk 嘢,但係又 Outsource 晒 BizTalk 嘅 Development 出去,變咗無人太清楚啲 Quality 得唔得,亦都無人 Define 到 Integration 要點做,每次個 Integration 就只係俾 Vendor 們撳住搶。呢個位,係希望可以搵人做返啲 Guidance 嘅嘢,Review Vendor 嘅 Quote, 同埋 Quality Control, 其實就係開正我嗰飯。面對住自己熟悉嘅事情,嗰道氣好自然咁散發到出嚟,所以Interview 嘅過程,大家都傾得好投契,差不多完結嘅時候,佢重新 Confirm 我一次係咪想做呢份工。其實之前一晚,已經盤算好晒,呢邊租屋又平少少,附近又有 Gym 同超級市場, 其實都幾好住,肯請我嘅話,一定嚟。同佢 Say 咗 Yes 之後,佢亦都話好大機會可以見 Chief Architect. 到見完 Chief Architect, 就可以見 HR 完成整個過程。

雖然落住毛毛細雨,但就懷住輕鬆嘅心情行出 Office 門口,心中大嗌住 Yes, 昂首闊步咁走去巴士站返歸。回程途中,靚仔徒弟話有嘢想問,於是就用傾 King 打咗俾佢,不過火車一入隧道,無 Signal, 最後都係用返 Facebook Messenger.

中途發現,我坐緊班車唔停我想落車個站,而停嗰班車之後一班就係,所以落咗車一陣,順便影吓全境圖。

上咗車之後,空閒非常,見好耐都無玩 Slit-scan, 就著咗個 App 影咗幾張


差唔多返到,另一個 Agent 打過嚟,話 Consultant 嗰份工 Ready 去見,不過係兩個禮拜後嘅朝早八點,希望响 Office Hour 之前完成咁話,雖然响香港做開,但係睇嚟倫敦做 Consultant 都唔易做。

No comments:

Popular Posts