Search This Blog

Tuesday, February 18, 2014

神之約會

話說星期日十二點先起身,部手機著返個 Mobile Data, 個 Whatsapp 就自然有唔同嘅 Message 出現,馬拉松有關嘅就梗,另一個就係啊神帶埋個女返香港,約出嚟食飯,亦都同其他人約好咗時間同地點。

話說之前嗰日去咗睇戲,無做到 Gym, 於是決定下晝做 Gym, 夜晚食飯。

地點係灣仔嘅一間酒吧,無乜人,都幾啱傾計。到咗無耐,啊神到,一齊入去攞位,先送咗隻之前七仔嘅路飛,再傾多一陣計,Ju 姐亦都到場,傾咗一陣,另一位爸爸小輪亦都出現。叫做個 Buffalo Wings 加芝士薯條做頭盤。

之後,主角羅賓登場,大家又攬又抱又錫咁,玩得不亦樂乎。之後又嗌咗 Fish and Chips, 同兩個 Burger. 好大份的說。大有大食,細有細食,啊神拎咗件 Microsoft 嘅圍巾出嚟,都真係要影相留念。

為咗呢位酒吧入面最年輕嘅顧客,大家又大合照咗一幅。

小輪要走了,媽媽亦帶羅賓返去瞓覺,剩返三個人再慢慢傾,同埋清咗嗌咗嘅嘢食,Ju 姐清咗個 Fish & Chip, 我同啊神兩個大男人去食一個包,女人何止頂半邊天。時間差唔多,埋單之後,再响街邊傾出一個一班大學女同學重未嫁得出嘅原因,笑得不亦樂乎。起錨回家,因為食得太多,決定犧牲唔睇 Arashi, 行返屋企。

No comments:

Popular Posts