Search This Blog

Monday, February 17, 2014

華爾街狼人

好耐未入戲院去睇 Leonardo DiCaprio 嘅戲,對上嗰次已經係 Titanic 嘅事,再加上個名夠吸引,一於去捧吓場。

無獨有偶地,同 Titanic 一樣係三個鐘嘅故仔,要 Dehydrate 成個人先,免得中途要去洗手間掃興。買飛嗰陣,見到佢係三級片,預咗係操口橫飛,F word 說不停,但估唔到佢有唔少露骨嘅場面。可能因為係真人真事改篇,所以 Leonardo 嘅演男主角嘅方法有少少誇張,就好似為咗錢就令到人失去理智咁。

頭嗰兩個幾鐘,就係講男主角都幾荒旦嘅行為同經歷,令到套戲嘅情緒起伏都幾大吓,可以掉咗粒摧淚彈出嚟之後就可以突然間開 Party 咁。所謂有咁耐風流有咁耐折墮,之後嘅故事就開始變成說教片,劇情太過「估得到」。

Leonardo DiCaprio 嘛,個人老咗同肥咗好多了,星味都有嘅,但唔似其他荷里活男影星咁,好似少咗份成熟嘅佬味。點解呢?

No comments:

Popular Posts