Search This Blog

Monday, January 6, 2014

白泥日落 2014

話說星期五女徒弟話大退潮,想去下白泥睇吓,剛剛响深圳灣搭跨境巴士返香港,天色麻麻地,但作為一個夕陽控,幾大都要去,於是就一班人星期六出發。

約咗兩點半元朗西鐵站,一點半出門,一點八上巴士,原本諗住有一個鐘頭瞓一陣,開咗個九巴 App Set 好落車提示,點知半個鐘左右就差唔多到,成程車都係八個字,好快。行埋過西鐵站,時間尚早,唯有等。三點左右,大遲到嘅徒弟仔都到埋,起程去搭小巴,不過無人識去小巴站响邊,唯有請 Google 大神指點迷津。四點左右到下白泥,一班唔識路嘅人搭到去總站,要再行返轉頭出泥灘。因為煙霞關係,雖然重有個幾兩個鐘先日落,但太陽已經唔太刺眼,直望都唔怕。

跟住,一班人响度搵蟹...


除咗反應王系列:


因為部 Z1 有 AR Effect Mode, 大家就開始瘋狂自拍:


差不多到日落時間,大家就開始唱夕陽無限好,然後回程。


出返去元朗市中心,原來想去田中食壽司,差不多八點,好多人排隊,去咗間附近嘅大排檔食。食得都好飽吓,完本來諗住返歸,點知俾徒弟仔挑機食甜品,對於喜歡接受挑戰嘅人嚟講,小弟樂於奉陪,於是就食咗個雪糕西米露。真係要返屋企,錯過咗一班巴士,等咗十分鐘先再有,十點鐘返到屋企。

因為噚晚食得太多嘅關係,所以今日要做 Gym 了...

No comments:

Popular Posts