Search This Blog

Wednesday, January 1, 2014

2013回顧 展望2014

原來上年無做過回顧,其實無乜好回顧嘅,但今年嘅展望,同上年有好大關係,就係咁意講吓。

上年,因為一個大環境,加兩個人,加一套電影,計劃咗今年要做嘅事。本來係九月後先啟動,因為一個意外提前咗一個月。計劃啟動之後,做咗好多事,好似個人方面,學跳舞啦、去旅行啦、行畫廊啦、睇表演啦、同女生交流吓咁。公司方面,開始加入班後生嘅同事嘅活動、再度執起相機去記錄底大家嘅笑容、準備培訓計劃。

上年,出多咗街,剩係同同事們食飯睇戲唱K 嘅次數, 都已經多過之前三四年嘅總和,睇落好似無以前咁自閉,但其實我無講多咗嘢。以前覺得人微言輕,唔想浪費口水,依家覺得自己份量太重,講咗出嚟會影響得太多人。所以,到最後,自己都係一個聆聽者。我諗要搵一個可以口到我把金口嘅人,要係一個同自己有對等關係嘅人先得。

今年,要做嘅事就係去實行上年嘅計劃,要聯絡適當嘅人、重新整理個人履歷、調整流動資金咁。最後一項尤其重要,作為一個為期最少一年嘅作戰,最忌糧水不足,所謂「三軍未動 糧草先行」,資金方面係重中之重。

至於公司個培訓計劃,事關調整新人質素,最後實行成點,好睇管理層點去投資一位新人,我都唔太控制到。

I am ready for 2014!

No comments:

Popular Posts