Search This Blog

Tuesday, May 28, 2013

責任

呢個世界,我諗無人比醫護人員壓力大,因為佢哋分分鐘都係搵命搏。所謂醫者父母心,有任何醫療事故,唔開心嘅除咗病人家屬,醫護人員同樣唔開心。如果道歉嘅目的係安慰,咁調查嘅目的就係反省同改進。

以常識嚟講,做錯事就要道歉,係一種負責嘅表現。堂堂一個局長,道一個歉都要諮詢法律意見,重要攪成差唔多八個月。 咁我可唔可以遲八個月先交稅,再同稅局道個歉,就乜事都無? 行政失當得咁離譜,點解唔俾人告得? 响外國,你唔道歉,睇吓有無人告到你甩褲!

可笑嘅係所謂公務員士氣,我唔明點解做唔到事嘅人會有士氣? 無責任感嘅人連做事嘅動力都無,多少少士氣有分別? 最有士氣咪走去叫加薪嘅時候囉,個薪酬趨勢調查制度又輸打贏要,不如廢咗佢啦! 成立個獨立調查委員會都驚有損公務員士氣,決定嘅人係吃大便,還是大便上腦?

Civil Servant, 就係提供服務,無做到嘢就想支人工,除咗懶,無第二個形容詞。回歸前嘅「廉潔高效」公務員隊伍,如今廉潔盡失、高效欠奉。

No comments:

Popular Posts