Search This Blog

Thursday, February 14, 2013

新春旺角行

去友人屋企拜年,離開後時間尚早,落信和行一行。皆因上次買唔到 Hunter x Hunter 嘅砌圖,之後又搵唔返間鋪,打算再碰吓運氣。

去信和前,先去兆萬打個轉,睇吓有乜潮物玩意,好多格仔鋪,間間都好似賣緊 Instax Mini, 重要有好多 Cutie 相紙揀,乜當今數碼年代,年輕人興玩 Analog 嘢? 完全摸不著頭腦,呢個係咪後現代社會中,物質世界同虛擬生活中嘅對比?

行完兆萬,見到有一個獵人週邊咁大把,幾百蚊價錢唔高,但公仔似乎唔吸引。閃! 入到信和,都係一堆格仔鋪,似乎唔多純動漫週邊鋪咁,賣手機週邊比較多,日劇鋪都好似唔覺眼添。潮物,係咪要重新定義呢?

行吓行吓,驚喜不多,有幾間有好多聖鬥士,都幾齊添,但出得太濫,好多都睇過就算。唯一想買嘅 Rare Item 係鋼鐵戰士組合一套,但大地同潮兩隻12xx, 翔一隻16xx?! 只好同佢哋道別。另一套 Rare Item 係暗黑聖依系列,唔睇價錢,只得冰河、紫龍同一輝,唔見咗另外兩位,又暗地裏說聲再見。

行到最頂最後幾間鋪,原本打定輸數,啊! 原來砌圖就係响最後呢間格仔鋪度! 但係已經唔係我想買嗰副。我想買嗰副係2011年前出嘅台製夜光砌圖,屬於全職獵人動畫重制前週邊,買少見少。問店員有無其他選擇,答案係無...

唯有再去其他鋪頭閒逛,有新發現! 有唔少獵人週邊,有枱布、手巾、記事簿、Mousepad 等等,2009年台製品,唔... 雖然幾十蚊有交易,但買咗嘅話應該唔會太捨得拆,大嘥咗啲,所以買咗個 Folder, 啤牌同埋海報,100蚊有找,唔使拆都有得睇。
落返樓下,其實有一檔平賣緊兩個日製獵人 Folder, 但係 2012 出品,唔值得買,因為所有 2011/12 年嘅獵人週邊,大部份都可以响 Yahoo Auction 搵到,可以慢慢 Bid.

註: 獵人週邊响 2011 年前係出奇地少,最出名係古拿比加條鎖鍊,但我唔太迷古拿比加,所以無買。我迷嘅係佢:
買咗好耐嘅超稀有品

No comments:

Popular Posts