Search This Blog

Saturday, August 13, 2011

裝備

從來都唔係一個影相嘅人,我係一個玩相嘅人,單反比起多花款,多嘢玩嘅機仔,機仔比較及引。尤其內置影到 Time Lapse 嘅機,更加係一流。問題係機仔電池嘅電量太細,要長時間影 Time Lapse 都幾麻煩。

第一件事就係要可以外置電源,搵咗好耐,搵到有電池型嘅濕電 Adapter.

但電源呢? 响街度無人會借電俾你㗎喎,唯一帶到出街嘅電,我諗都係汽車電池。但汽車電池係濕電池,外型亦都唔細,更何況如果係去旅行,係帶唔到上飛機。

好彩家陣興 i 字頭嘅 Gadgets, 出現咗好多外置電池,响 Yahoo Auction 搵吓搵吓,搵到可以幫人將外置電池調壓嘅鋪仔,不過人哋通常調高電壓俾 Notebook 同 Netbook 用,我就要調低到相機電池嘅電壓之餘再加個頭兼將 Adapter 嘅頭改裝到可以駁到舊電。

舊電只係同個銀包差唔多大,重有埋腰包,隨身帶住方便至極。老闆計過就比起普通相機電池大概係六至七倍嘅電量,以相機電池平均可以影到兩個半鐘嘅 Time Lapse 嚟計,即係可以影到最少 15 個鐘。得閒要响屋企試吓先。

另一個好處係旅行可以帶上飛機,外加一條一出十嘅 USB 線 (舊電可以 USB 輸出), 真係乜差,唔係... 係叉乜都得,長途機唔會無嘢玩。

加埋之前個 USB 相機電池叉電器同濕電 1 開 4 嘅 USB Adapter。以後出門除咗 Netbook 隻牛,其他叉電機同相關電線都已經唔駛帶,方便好多。

以前出門係咁 (外加一個拖把)

從今以後 (舊外置電池其實係 Optional)

旅行就係要輕輕鬆鬆,唔係咩?

No comments:

Popular Posts