Search This Blog

Saturday, January 9, 2010

There are better alternatives

如果你有 690 億,你會做乜?
  1. 派晒佢
    • 七百萬人每人都分到一萬
    • 但政府話,唔應該派糖
  2. 用 300 億買起東隧同西隧,200 億買返領滙,另外 190 億做起樓 (公屋、居屋、市區重建)
    • 500 億將基建、民生相關嘅項目變返做政府資產,好事一件。190億就算以發售價 5000 一平方呎去,可以起到 3,800,000 平方呎,如果一個單位 500 平方呎,就可以起到 7600 個單位。解決住屋問題就真係九牛一毛,但帶動就業市場不比起高鐵差。
    • 但政府話:「大市場,小政府。」
  3. 加碼去兩年前嗰 500億做醫療融資起動基金
    • 成個醫療改革根本就係錢問題
    • ...
唔知點解,香港政府明明大把錢改善迫切嘅民生,但又偏偏將 D 錢去起同國家政策接軌嘅高鐵。如果民生攪唔掂,嗰 D 基建其實就好似迪拜嘅哈利法塔咁,起好咗無人用,即係大白象一隻。

最差嘅係,點解一定要將爭議咁大嘅高鐵撥款過咗財委會先可以傾其他民生議題嘅撥款?

呢 D 咁嘅政府,如果係一個民主社會,一早俾人轟咗落台。

No comments:

Popular Posts