Search This Blog

Saturday, January 23, 2010

不流血革命

一石激起千重浪,一個以「五區公投」開始嘅新民主運動嘅一個口號「全民起義」,就引嚟建制派同親中央人士嘅批評。中國人嘅起義就梗係流血啦,共產黨當年同國民黨打杖唔知流幾多添! 就算係六四嘅和平靜坐示威,都俾李鵬話係動亂,唔係起義咪又係流血收場。

但君不見英國當年君主立憲,被後人歌頌為光榮革命、不流血革命、和平革命等,就知道一件事可以有好多方式做。以前用慣暴力陣壓示威者嘅,睇見「起義」兩個字,就一定諗到係流血。但睇真 D:
起 - 引發、產生
義 - 公正合宜的道理或舉動

「全民起義」只係叫全港市民參與一場產生公正公義嘅新民主運動。離范人大嘅革命,仲有好遠~~~





























後記: 革,革除,改變也;命,命運,生命也;革命者,改變命運也。流血不流血,不在字面上,而在行動上。

No comments:

Popular Posts