Search This Blog

Sunday, January 3, 2010

80後的網絡世界

Internet 曾經俾人覺得係一個虛擬嘅地方,總只係覺得上網係吹水唔抺咀嘅地方。第一代接觸網絡嘅80前,只係睇網頁、上 Newsgroup, 上 Forum. 80年後出生嘅第二代,係一個 Web 2.0 嘅年代,一切事情都人由 User Initiate. Facebook 嘅出現,將一切變成真實,造就咗網絡動員嘅力量,香港嘅政治亦都進入咗 2.0 嘅年代。

以前由政黨動員,一切有組織去做一件事,但 80 後嘅青年,對社會嘅不滿,似乎遠大於政黨所想像。就好似80年代嘅南韓青年咁,走上街頭,衝擊建制。每個一跟住自己嘅意旨去做,不受政黨所支配,欠嘅就只係一個領袖,將呢股力量再增大。

曾幾何時 50 後都有一股熱血,但時移世易,走上街頭嘅,係 80 後。70 後做唔到嘅,80 後做到。時世造英雄,專權响一個經濟發達嘅社會就只係街頭運動嘅催化劑。

No comments:

Popular Posts