Search This Blog

Tuesday, April 29, 2008

壹貳叄肆伍陸柒捌玖拾

百字偏偏用咗小寫

Thursday, April 24, 2008

行外寫行內

君思哲嘅《程式員之死》好明顯係老作,兩日後嘅《從程式員到股神》反而有 D 真實感。睇埋佢回應人家嘅文章,只係得啖笑。寫穚佬寫完報紙肯登,穚費就袋袋平安。做 software development 嘅,由 presales, 傾 requirement, 寫 doc, 做 implementation, testing, bug fix, training, nursing, support, 一大堆手尾要跟。

做 media 同做 service, 差幾條街,君生,你著數好多! 你唔駛做,都唔駛講一大堆風涼話! 人,有時就係要向現實低頭。又唔見你創業,開間報館或者出版社過我睇吓?!

Tuesday, April 22, 2008

解決 RMVB 煩惱

一個煩咗好耐嘅問題,就係 RMVB. 畫質唔高但係好流行嘅格式。經常 download 咗 D 電視節目俾啊媽,啊媽就要對住電腦睇。
星期日行行吓灣仔188, 新發現,RMVB player?! 仲要用 resolution 幾高嘅狐忍嚟做 demo. 似乎,等咗好耐嘅嘢出現咗! 就咁 680 蚊買咗個方便。
好處係可以買做 2.5 吋 harddisk 將入去 (其實個 size 都係同個 2.5 吋嘅 hard disk case 差唔多),或者用 USB storage (手指/hard disk 都得),甚至係用 SD card (read 張 4GB 咭全無問題!) 原本已經有張 4GB SD card 用嚟錄 video, 但係少用,家陣可以常用,抵!

盒背說明
當然,個 RMVB codec 有無授權,又或者其他 codec 有無授權,真係無人知...

Monday, April 21, 2008

黃啡升級

所謂 藍癈紙 黃鋁鑵 啡膠樽
家陣要改口做 藍癈紙 黃金屬 啡塑膠

愛惜地球,踴躍回收!

Sunday, April 20, 2008

Shop 2.0

Web 2.0, 網頁內容由大眾提供。Shop 2.0, 貨品由大眾提供?
去灣仔或者信旺角行吓,會見到有 D 鋪頭响度租格仔,但係 D 貨又唔係間鋪嘅。同網上拍賣差唔多,但可以見到實物同即時交收。

論京奧聖火諸事

我尊重外國人對中國人權表達意見,為何外國人又不尊重京奧聖火的傳遞?
外國人可以支持西藏獨立,為何中國人不可以支持西藏是中國的一部份?
要將奧運和政治分開,為何香港聖火的跑手會有政治人物出現?

一炬聖火,照出人性醜惡,不分種族,全無邏輯嘅思維。

不分種族,亦是奧運精神...

醫療改革

政府點都要為底薪人士包底,有能力嘅人又會識自己買保險,改唔改革,根本無改變到睇醫生要用嘅錢。點解醫療融資嘅話題可以講十年而且沒完沒了? 掌管呢方面嘅公務員係咪得閒無嘢搵嘢做? 革除呢 D 冗員,先係減輕政府財政負擔嘅出路!

黃紅黑

浣熊,一個四月嚟嘅颱風,响幾個鐘頭裏面,就變晒所有顏色嘅暴雨警告。我重要傻吓傻吓,見窗外無乜雨就換衫去 gym 跑步。出到街,大風又大雨,沿途好似打杖咁,好多沙泥,去到 gym 度,reception 話黑雨。Fine... 都到咗,跑埋個步先。

跑完步,咦?! 把遮俾人拎走咗! 好彩無雨,但 D 人好無公德心,求其搵把遮就走咗去,重要係寫咗名嘅遮,簡直係盲丙,離譜!

返到屋企,沖涼嗰陣聽新聞。哦! 原來水浸過嚟,俾渠務署通過渠,怪不之沙泥咁多。

Saturday, April 19, 2008

第二步脫離

終於收到將新嘅信用咭,只要拎埋櫃員機密碼,好快就可以 close 匯豐嘅戶口。

Thursday, April 17, 2008

波還是圓的

體育記者生涯完結
人生光榮結束
永遠懷念伍晃榮

Tuesday, April 8, 2008

Blogger 發神經

唔知拍錯乜掣,變晒怪字,好彩有 save 咗做 draft, 唔駛由頭打過。

Wednesday, April 2, 2008

字大

個 monitor 大咗, resolution 高咗,但係字會細咗,好多網頁仲係用緊 9/10pt font, 真係睇到眼都凸...
今日,終於搵到改個 blog 嘅 font size.

Popular Posts