Search This Blog

Wednesday, February 27, 2008

未來

當海綿吸水到最後就無可再吸,我仲可以吸收到幾多新 technologies?

Tuesday, February 26, 2008

Serve no useful purpose

被譯做「無意義」,睇新聞學英文。

喜出望外

投資組合不跌反升,宏利再度成為火車頭,實在是太好了!

Saturday, February 23, 2008

多事的一週

為區區嘅私人裸照,攪到好好地一個藝人退出娛樂圈。請問: 他,有做錯嗎? 英文人用英文道歉,中文人可以一樣道歉得咁得體嗎?

受到病魔煎熬,開心果為香港人帶來歡樂,但離開後,歡樂不再,香港人變得更悲傷。第一次看見萬千星輝大獎的片段,實在是震撼。

Sunday, February 17, 2008

馬拉松

比想像中辛苦,頭十公里都 OK. 但之後差唔多都係行咁滯,21公里之後,只好自行上巴士。可幸的是,沿途欣賞到青馬穚同汀九穚嘅鋼鑬 pattern, 下次再有機會,真係要帶相機影低。

Sunday, February 10, 2008

四方城

完全唔識欣賞有乜好玩,如果玩彩數,都係鋤大 D 好玩 D.

Saturday, February 9, 2008

Thursday, February 7, 2008

放學 ICU

都好耐無睇過兒童節目,譚玉瑛姐姐嘅江湖地位,依然無可代替,做咗咁多年,保養得好好。

Wednesday, February 6, 2008

集體公開睇咸相

新年流流攪 D 咁嘅嘢,男又睇女又睇,大又睇細又睇,仲要大大聲問你:「你今日睇咗未呀?」香港真係乜都有。

Monday, February 4, 2008

峰迴路轉

拎咗部腦去俾人整,整出個大頭佛,仲有得假? 如今相片真確度達 85%, 除非真係有人咁好心機响千幾張相裏面逐張逐張相去改。相片主角今舖都真係乜嘢型象都無晒,娛樂圈真係夠荒亂。

Saturday, February 2, 2008

幾百張

藝人相關淫褻照片,外國大把,但如果一次過有幾百張圍繞住相關藝人,內容好難會假。

Friday, February 1, 2008

失而復得

呢排搵返好多嘢: 幼稚園同學、mp3 機、usb drive, 小學同學、紀念冊、Disc 18, 大學 video.

Popular Posts