Search This Blog

Thursday, March 15, 2007

Microsoft, 我來也

中學嗰陣,一向都係 Microsoft 嘅支持者,我好多身邊嘅人亦都知我有幾想入去做嘢。但係知道佢 monopoly 嘅手段之後,就夢想有一日可以開間公司同佢爭一日之長短。雖然係咁講,但暗地裏依然係 Microsoft 嘅支持者,幾年前,佢 Software factories 嘅 concept 亦都同我所諗嘅 programming paradigm 一樣。到今時今日,佢香港嘅分公司竟然同我間公司去 form 一個 partnership. 感覺,就好似見返一個老朋友咁!

No comments:

Popular Posts