Search This Blog

Thursday, March 22, 2007

Microsoft 手記

今日,同 Microsoft 嘅人一齊去做 demo, 只可以用「大開眼界」嚟形容。我講一句,佢可以講十幾句補充,呢樣嘢我係最弱嘅。我係一個講嘢好簡短嘅人,亦都好怕聽人講又長又唚。但係換一個角度睇,呢 D 補充,係咪先至係個客想要嘅嘢呢?

我上司係講得好啱嘅,Microsoft 响香港無太多 technical 嘅人,而我哋又無乜 sales, 兩個夾埋一個凹一個凸,應該係好啱 key.

如果今次要俾分嘅話,我諗俾 B- 至 C+ 啦,準備漏咗一 part, 執唔到生,失敗咗少少。同我一齊 present 嘅人,應該係同我同年,至於我幾時先追得上佢做 presentation 嘅功力,就真係要睇我嘅造化,好祈待再同佢合作。

不過,呢兩日個合作太 close, 中咗佢嘅 virus, 個名叫 influenza, 呢排趕呢件嘢,無做 gym, 又夜瞓,同早起咗,攪到身子好弱添...

No comments:

Popular Posts