Search This Blog

Monday, March 12, 2007

找尋自己

有時無聊都會打自己個名入 search engine 度,睇吓有幾多個人同自己一樣名,自己又有幾多嘢 on the record. 到今日,我知道分別响香港、台灣、星加玻、澳洲同美國都有英文名相同嘅人。不過,同我有關嘅網頁就通常擺响頭幾位。

手腳,我係有做嘅,但係亦都係上咗網十幾年嚟不斷咁累積返嚟,包括自己嘅一 D 資料,擺咗咁耐,都無諗住去 delete, 因為我做總有我識嘅人想搵我,所謂「有朋自遠方來,不亦樂乎!」搵得到,我會好開心。不過依家諗返,我應該去 market 返個中文名,識我英文名嘅,有聯絡開就已經聯絡開,其他人嘛,係唔熟嘅人...

No comments:

Popular Posts