Search This Blog

Monday, March 12, 2007

感情生活

反思呢十幾年嚟,感情生活,係近乎零。睇得想上嘅女仔,係得兩個。十年前有一個,今年剛剛出現另一個。意圖去追嘅,亦都有三個,十年前嗰個真係想追,上年有一個係做咗試驗品,今年呢個要認真出擊。

點解呢兩年咁活躍,之前嗰八年做乜? 我只可以講話我頭嗰四年用咗嚟讀書,尾嗰四年用咗嚟工作。話說十年前嗰個,話等畢業後先再算婉拒咗,咁我就真係等畢業,其間又無特別去留意其他女仔,亦都唔知點解識親嗰 D 都係剛烈型,我全部都當晒做兄弟,依家諗返,都有一兩個有 potential. 畢業之後,當然係無咗件事,到做嘢嘛,無耐做 software development 係一個男人工業,亦都好多 OT, 根本無時間去諗去識女仔。

到呢兩年,我嘅 status 係屬於令人關注嘅狀態,不論母親大人、朋友、上司、同事都好關心,再 review 返自己剛入大學所定嘅一個人生目標,係廿八歲結婚,所以叫做積極返少少咁。又好唔好彩,上次同上司去上海,同我睇掌,話我:
  1. 感情線好亂,應該係有好多桃花、potential candidates 响身邊,可能係男或女 (即係唔理我係咪基啦),係心諗好多又或者現實真係好多。
    講真,係好多,男女都有,不過變晒做朋友囉... 上司、大老闆、同事、客都變晒做朋友,有幾真我唔知,係咪好事我都唔想理,總之公還公私還私就得。甚至上網都可以無端端走個人出嚟叫我做師傅、啊哥之流,呢 D 係咪叫強力磁石,定係我防人之心太弱?
  2. 無論响邊度工作,都會成功,但工作同感情有 contradiction.
    呢個就真係難攪,會成功即係要投入工作啦! 換句話講,感情免談...
呢兩點仲代表 D 乜,真係要慢慢參透,我就唔理,總之時機一成熟就去馬。

No comments:

Popular Posts