Search This Blog

Monday, March 19, 2007

0... 1... 2... 3... 100

一個禮拜去接觸一個新 technology, 只可以做皮毛,要完成一個 PoC 實在太勉強。跟住攪唔掂又要話會影響好多人? 其實 miss 咗個機會就應該 let go, 機會只會為作好最好準備嘅人而設,未準備過,夾硬嚟只會引起負面嘅反彈。

做 software development 係靠 logic, 更加要按部就班。好多嘢,差 DD, 就完成唔到,今次係時間差 DD, 理解差 DD, 舊嘢就會行唔郁。

其他客唔通置之不理? 太 aggressive, 太 risky...

今年會係最關鍵嘅一年,我都要為日後打算一吓,嚟多幾個呢 D 個別事件,就會變成恆常事件,到時你玩埋我嗰份! 我只想做好一件事,唔係賣我條命,今次呢件事,完全唔合理。

P.S. 睇嚟我部公司機都夠鐘要換,家陣做 development 實在係太慢...

No comments:

Popular Posts