Search This Blog

Friday, December 29, 2006

我不是風雲人物

互聯網是一種生活模式,點解一群生活在某一種生活模式的人可以成為風雲人物? 與其話呢班人改變世界,其實世界就係不斷咁改變,又唔見嗰班攪到天氣反常、擾亂生態嘅人做風雲人物?

Thursday, December 28, 2006

A picture is worth a thousand words?

假如一個英文字只有 5 個字每外加一個 space, 咁一幅圖最多只可以有 6KB. 如果唔係,咪唔抵囉...

Saturday, December 23, 2006

盼望天星的聖誕

上年平安夜,上過山頂去過尖咀,搭住船過海,响中環嘅天星碼頭度,影咗幾幅相,攪到個人好似好忙咁。今年,無呢支歌仔唱,政府家陣拆緊個碼頭。不過,依然有得影,會有人去請願,要求復修碼頭,作為一個天星 project 嘅終結,話唔定到時成真嘅時候,D 相會係好好嘅素材。

都係嗰句,可以唔拆,就唔好拆啦...

政府... 對不起,你今次計錯數,搵錯時間拆鐘樓。除非你封咗大會堂一帶,否則响平安夜,再唔係幾十個人,而係平安夜人潮,加上傳媒亦都要去報道市民點慶祝,要好似之前咁清場,都唔係一件易事。

Wednesday, December 13, 2006

蠢人

有白痴嘅 developer, 就有蠢嘅 user. 當話 user 蠢嘅時候,自己亦要諗吓自己係咪白痴嘅,例如:
- 詞不達意 (好多高人都係咁,諗嘢太高太遠,同平凡人溝通唔到...)
- 答非所問 (總有人講「問非所答」,完全唔啱 logic...)
- 一知半解 (對 user requirement 或對 technical)

Monday, December 11, 2006

蠢事

天下間最荒謬嘅事,莫過於為咗一時嘅方便,而放棄一片光明嘅前途。
但係,我會係咁嘅人...

Friday, December 8, 2006

垃圾郵件

話說有一個用咗好耐嘅 email address, 但係太多 junk mail, disable 咗。剛剛就 set 咗個 email forward 去 gmail 度,會唔會好 D? 用過先知!

Popular Posts