Search This Blog

Monday, June 25, 2018

台中高雄之旅 Day 2

放假是懶洋洋的,懶洋洋的起床,懶洋洋的梳洗,懶洋洋的出門。

本來想去柳川水岸步道行吓,可惜遇著落雨,所以都係打個卡算


反正落雨,想試多次 slow shutter, 但似乎太光了,失敗嘅作品


雨中柳川,其實可以好好影,可惜又要擔遮,又要影相,太麻煩了


因為落雨嘅關係,離開柳川之後,就去睇博物館。台中其實有幾間博物館,但係唔知係因為星期一嘅關係定端午節假期嘅關係,就剩係得自然科學博物館開


其實入面都無乜太多嘢睇,有講晶片呀,太空之類嘅展館,上到去一個有個室外嘅地方,養住啲小動物同植物咁。不過啲小動物通常都匿埋晒,其中一個缸,發現呢隻嘢,算係好彩啩。


去到另一個展館,講好多科學原理,其中一個係凹鏡。令我記起讀書嗰陣嘅一個趣怪現像: real image. 話說 Physics 讀到 Optics 嘅時候,鏡像通常都係响塊鏡入面,稱之為 virtual image. 但有一日啊 Sir 畫咗所謂嘅 real image, 即係個鏡像係响鏡出面,當時班上都為之震驚。但當時係無做到任何實驗,所以跟本想像唔到 real image 為何物。但今次,見到了,就好似啊 Sir 當年所畫嘅咁,可惜唔記得拍片。


行完展館,無乜嘢做,就去咗睇天象電影。嘩,座位向後傾斜嚟講,實就太好坐,亦都好好瞓,於是半個鐘嘅電影,就瞓咗十分鐘。瞓完個人幾精神,諗住出發去夜市,但行行吓突然狂風大驟雨,咁啱有個商場,就走咗入去。

個商場叫第六市場,反正時間尚早,行吓都好


行行吓有少少餓,因為都想去一轉夜市,就叫咗一碗陽春麵同買咗盒生果食


食完嘢,有個健身中心嘅人搵我做問卷,我話我香港嚟,於是就由做問卷變咗吹水,一吹又吹咗十分鐘。不過好彩有佢,正當我猶豫緊落雨去唔去夜市嘅時候,佢就話:「去一去吧,反正應該都不會再下太大的雨。」於是我就搭車過去。

轉車其間,雨已經停咗,有少少口渴,經過飲料店,見到有阿華田奶茶,好奇心驅使下,買咗嚟飲,味道又唔錯喎,見到可以再試吓。


終於到咗逢甲夜市,熱鬧非常,而台灣人推薦嘅明倫蛋餅,日船章魚小丸子同繼光香香雞就喺晒眼前。


但呢一刻,因為成肚水嘅關係,感覺重係好飽,但要揀一樣食嘅話,我決定揀明倫蛋餅。


好多人排隊,拎咗號碼牌等嗌號碼,十分鐘左右就到我喇! 不過太熱,等咗一陣先食。一食落口,好好食,蛋同葱嘅香味剛剛好,又唔會太䶢,果然名不虛傳!


可能天氣太濕熱,無乜胃口,加上之前食咗少少嘢,已經唔想再食。但有啲嘢唔食都睇吓,呢間我見好多人都拎住個盤嚟食,應該幾好食


除咗細細個住响燒味工場附近,好耐未見過成隻燒豬


雪花冰嘅嘢,好難唔買嚟食
 

行過一間扭蛋鋪,見幾得意,就扭咗隻嚟玩


該食嘅食完,該行嘅行完,係時候返酒店執好啲嘢,第二日 check-out 了。

No comments:

Popular Posts