Search This Blog

Wednesday, September 3, 2014

適應

噚日第一日由新屋返工,鬧鐘時間無變,可能係未熟習新屋嘅環境,似乎出門都係好似唔太夠時間咁。

下晝食完晏唔知點解超級頭痛,完全做唔到嘢,好辛苦咁捱到六點,即閃。去到屋企附近,買咗啲餸,決定蒸肉餅,加多少少菜咁。


味道唔錯,只係飯煮得淋咗少少,亦都煮多咗準備今日炒飯。食飽抖一陣,去咗附近嘅 Gym, 入會做 Gym 咁,副效果係頭痛無晒,夜晚有覺好瞓了。

今日同一時間起身,但出門時間就早咗,可以順便去郵局寄信,但係當寄完之後,發覺屋企街口有個郵筒... Anyway, 都重夠時間行去地鐵站。落咗車,決定慢慢行返公司,原來放慢腳步,都幾寫意。

今日最主要係寫 Document 同開會,開完個 Design 會,啤梨上司嫌 Offshore team 嘅 Document 唔夠 Detail, 於是就叫我出手。以前教人寫 Code, 依家要開始教埋寫 Document 了。

放工之時,諗住搭巴士,但係 CityMapper 話會嚟嘅巴士好似唔存在咁,睇佢話住11分鐘到,去到6分鐘之後,又變返11分鐘。放棄,都係搭返地鐵算數。

返到屋企,炒飯,啲飯好似多咗啲,加咗少少菜,但就淡咗啲,最後都食得晒兩大碗,好滿足。


無晒生果,走去超級市場買,順便買咗西芹做零食,包西芹就一路睇 YouTube, 一路清咗,好飽的說。今晚似乎食得太多,聽日要努力做 Gym 了。

No comments:

Popular Posts